FANDOM

Antik Krallık muazzam, refah içinde yaşanılan ve çok güçlü bir krallıktı. Profesör Clover, 20 Krallık'ın (şimdiki Dünya Hükümeti) büyük olasılıkla bu krallığa düşman olduğunu ve bu krallığı 800 yıl önce onların yok ettiğini düşünüyordu. Bu olayla birlikte Karanlık Yüzyıl  Yüzyıl'da bitmiş oluyordu. Aslında bu yok ediliş "Eski İttifak"ın Dünya Hükümeti olma yolunda önünü açmış olacaktı. Ayrıca, Dünya Hükümeti'nin her türlü Poneglyph'i yasaklamasının nedeni bu krallığın varlığının kanıtlanması ve Dünya Hükümeti'ne tehdit oluşturmasıdır.

"Antik Krallık"tan ilk olarak Profesör Clover Ohara saldırısından hemen önce Gorousei'nin neden Karanlık Çağ'ı kapsayan bu dönemden korktuğunu açıklıyor. Bu krallığın büyük güç ve idealleri eğer keşfedilmesi Dünya Hükümeti için bir tehdit teşkil edecekti.

Krallık hakkında savaşı kaybettiği ve diğer tüm bilgilerin düşmanları tarafından yok edildiği biliniyor. Krallık gelecek nesillere mesaj bırakmak için amacıyla kendi yazılarını dayanıklı taşların üzerine yazarak düzenlemiş ve Poneglyphler oluşmuştur. Elbette, Dünya Hükümeti daha sonra Poneglyphler ile ilgili bütün araştırmaları yasaklamış ve "Antik Krallık" ile ilgili tüm kayıtları ve metinleri silmiştir. "Antik Krallık" ya da Karanlık Çağ ile ilgili bilgi kaynakları olarak sadece Poneglyphler kalmıştır.

Poneglyphler çok dayanıklı oldukları için yıkılamazlar. "Antik Krallık" sadece kurulmadı ayrıca sahip oldukları yetenekler ve küçük fikirlerle krallığa şekil de verildi. Ayrıca krallığın insanlarının sahip bu yetenekler sayesinde Pluton ve Poseidon gibi çok güçlü silahların tasarlanıp yapılması teknoloji ve bilimde ne denli geliştiklerini göstemektedir.

Profesör Clover bu krallığın tarihi hakkındaki bilgileri ve diğer soruların cevaplarını elinde tutuyor gibi gözüküyordu fakat ölümüyle birlikte bildiklerini de yanında götürmüştür.. Ayrıca, Clover krallığın ismini tam söyleyecekken vurulmuştur.

Krallığın yok oluşu tam bir mit gibidir.Özellikle bu kadar güçlü silahlara(800 yıl sonra bile)sahip olunmasına rağmen Dünya Hükümetine yenilmesi.

[g · d · ?]
Tarih
Arkeologlar: Ohara Şeytanları (Nico Robin  •  Profesör Clover  •  Nico Olvia  •  Rint  •  Zadie  •  Roche  •  Busshiri  •  Hack  •  Gram  •  Hocha)
Yazılı Eserler: Brag Men  •  Liar Noland  •  Rainbow Mist, Ciltler 1-8 arası   •  Gazete
Önemli Figürler
Kaşifler ve Klavuzlar: Montblanc Noland  •  Fisher Tiger  •  Louis Arnote  •  Jew Wall
Korsanlar: Gol D. Roger  •  Kaido  •  Silvers Rayleigh  •  Fisher Tiger  •  Shiki  •  Captain John  •  Edward Newgate  •  Vander Decken  •  Chinjao
Denizciler: Sengoku  •  Monkey D. Garp  •  Vegapunk  •  Kong
Liderler/Kraliyet: Monkey D. Dragon  •  Calgara  •  Tom  •  Oars  •  Shirahoshi  •  Otohime
Çeşitli: Rob Lucci  •  Ryuma  •  Jigoro  •  Joy Boy  •  Mousse  •  Herb  •  Seto  •  Pantri  •  Kashigami
Karanlık Yüzyıl
Antik Silahlar: Plüton  •  Poseidon  •  Uranüs
Eserler: Poneglyph  •  Shandoria Altın Çan Zili  •  Noah
Yerler: Loguetown  •  Kralların Mezarı  •  Water 7  •  Bilgi Ağacı  •  Ohara  •  Shandora  •  Mariejois  •  Raftel  •  Deniz Ormanlığı  •  Balıkadam Bölgesi
Büyük Savaş: Dünya Hükümeti  •  Antik Krallık  •  Shandia
Diğer: D.'nin İradesi  •  Yeni Çağ  •  Seri Zaman Çizelgesi

Also on FANDOM

Random Wiki