FANDOM

Brook
20130422211538!Brook We Go Logo.png
İstatistikler
Japonca Adı: ブルック
Söylenişi: Burukku
Türkçe Adı: Brook
Grubu: Hasır Şapka Korsanları
Statüsü: Aşçı; Korsan
Lakap: Centilmen İskelet; Ölü Kemikler; Mırıldanan Kılıç Ustası; Mırıldanan Brook; Şeytan-sama; Ruh Kralı
Japon Ses Aktörü: Shigeru Nagashima
Yaş: 88 (zaman aşımı öncesi)

90 (zaman aşımı sonrası)

Doğum Günü: 3 Nisan
Boy: 266 cm

277 cm (Zaman atlamasından sonra)

Kelle Ödülü: Beli-1.gif 33,000,000
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: {{{mjad}}}
Anlamı: {{{anlam}}}
Türü: {{{mtipi}}}

Brook (ブルック) Eskiden, Rumbar Korsanları'nın, şimdi ise Hasır Şapka Korsanları'nın müzisyenidir. Hasır Şapka Korsanları onu Florian Üçgeninde bir gemide bulmuştur.Yomi Yomi no mi'yi yemiştir.Bu sayede öldükten sonra dirilmiştir. fakat çok sonradan meyveyi yediği (yedirildiği) için bedeni iskelet şeklinde kalmıştır ve vücudundan sadece afrosu kalmıştır.Luffy ona sıçabilir misin diye sormuştur ve cevabını olumlu şekilde almıştır. (afaidfkfmjxvmcv [Parantez içi okunmaz gülemezdemiyiz la]) Tayfada Zoro'dan sonra 2. kılıç ustasıdır.Elindeki baston bir kılıçtır. Şeytan meyvesi kullanıcısı olmasına rağmen hafifliği ve hızı sayesinde denizin üzerinde koşabilmektedir.

GÖRÜNÜMÜ

Brook, afrosu olan, şapka takmış ve bastonla birlikte resimdeki kıyafetleri giymiş son derece uzun boylu bir iskelettir. Boyu 277cm olan, tayfanın en uzun üyesidir. Herhangi bir derisi olmamasına rağmen, saçlarının köklerinin çok güçlü olduğu için afrosunun hala var olduğunu söylüyor. Ceketinin içi sarı-turuncudur. Mavi kravatı, ceketinin boyun bölgesinin arasında bağılıdır. Fakat şu anda bir rockstar görünümünde daha renkli üst düzey kıyafetleri giyiyor. Şimdi, kalp şeklinde güneş gözlükleri, bir şapka, üzerine bir taç, çiçekli kırmızı pantolon, turuncu bir kürk giyiyor.

ÖLÜMÜNDEN ÖNCE

20110805063831!Brook Alive.png

Brook ölmeden önce

Ölümünden önce, Brook farklı bir yüze sahipti ve iskelet halinde olduğu gibi uzun boyluydu.Çenesi ve yanakları üzerinde çok hafif bir sakalı vardı. Alnında çarpraz bir yara vardır. kaşlarıda birleşiktir. Gene müziği ve eğlenmeyi severdi. en sevdiği ve son şarkısı olan "Binks Sake" (Bink'in sakesi) ile 5 dost olarak ölmüşlerdir. 

Also on FANDOM

Random Wiki