FANDOM

Caribou
Caribou The Psycho
İstatistikler
Japonca Adı: ウルージ
Söylenişi: Karibu
Türkçe Adı: Caribou
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bölüm 598
Grubu: Caribou Korsanları

Sahte Hasır Şapka Korsanları

Statüsü: Korsan; Kaptan(eski)
Lakap: Yağlı Saç
Japon Ses Aktörü:
Kelle Ödülü: - style="font-size:0.83em;" Ödül: 210.000.000Beli-1
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: {{{mjad}}}
Anlamı: {{{anlam}}}
Türü: {{{mtipi}}}

Yağlı Saç Caribou Hasır Şapka Korsanlarının tekrar birleşme döneminde Saboady adalarına gelen çaylak bir korsandır. Başında 210,000,000 beli ödül vardır ve bu da onu 100,000,000 belinin üstünde ödülü olan çaylak korsanlar arasında olmasını sağlamıştır. Kardeşi Coribou ile deniz askerlerini öldürmeleri ile kötü şöhret kazamışlardır. İki kardeş Sahte Hasır Şağpka korsanlarına katılmış fakat gerçeği anlayınca tayfadan ayrılmışlardır.

Görünüş

Caribou uzun boylu, lakabına uygun yağlı, siyah ve uzun saçlı bir adamdır. C harfi şeklinde bir sakalı vardır. Korkunç görünüşlü göz bebeklerinin etrafında daireler vardır. Uzun ve genelde dışarı sarkan bir dili vardır.

Kişilik

Caribou, deniz askerlerini öldürecek kadar psikopat ve şiddetli bir adamdır. Kendisini öldürmeye çalışan askeri vururken Tanrıya dua etmesi onun dindar olduğunu gösterir. Bunlara rağmen Caribou gerçek Hasır Şapka Korsanlarına saldıracak kadar korkusuzdur.

Güç ve Yetenekleri

Caribou başına 210,000,000 beli ödül konacak güçte bir kaptandır. Saboady adalarına kadar gelebildiğine göre güçlü bir korsandır.

Şeytan Meyvesi

Caribou Numa Numa no Mi meyvesini yemiş ve çamur adam olmuştur. Bu meyve Mr.3 nin mum özelliklerine
Caribou logia
benzer olarak beyaz ve yapışkan bir özellik göstermektedir.

Silahları

Caribou kendi vurmaya çalışan korsanı öldürürken bir mızrak kullanmıştır. Ayrıca bir pistol de taşımaktadır.

Also on FANDOM

Random Wiki