FANDOM

Tumblr mr4emgmDxS1s8xyn8o1 500.gif

Dünya Hükümeti (世界政府, Sekai Seifu) One Piece'in aranmasına karşı politik bir organizasyondur.

Dünya Hükümeti Hakkında

Şu sembole bakın Korsanlar!!! Bu işaret 170 ulusun bütünlüğünü temsil ediyor...Dört denizi ve Grand Line'ı. Bu dünya demektir!!!

-Spandam'ın Dünya Hükümeti hakkındaki konuşması

Dünya Hükümeti'nin tahminen 180 ülke ile ilişkisi bulunmaktadır. Bu ülkeler özerkliklerini kaybetmemeişlerdir; içişlerini kendileri yürütür (bazen Dünya Hükümeti karışır) fakat uluslararası ilişkilerde Dünya Hükümeti ile birlikte çalışırlar. Politik idealleri bilinmez ve yaptuıkları herşey doğru kabul edilir. Dragon gibi hükümete karşı olanlar bu politik idealleri onaylamazlar. Dünya Hükümeti Mutlak Adalet'e inanan ve Kutsal yer Mariejois'te yaşayan Gorousei'lerin koyduğu kurallara uyan dünyanın en büyük otoritesidir.

İlk bakışta dünya düzenini korumaya ve dünyayı herkes için güvenli bir yer yapmaya çalışıyor gibi görünmektedir. Ancak hiçte öyle değildir. Masumların hayatını tehlikeye sokan suçluları yakalamak ve insanların hayatını korumak için Denizcileri kullanırlar.

Also on FANDOM

Random Wiki