FANDOM

GiantJack1.jpg

Giant Jack

Dev Jack (巨大豆蔓 (ジャイアント・ジャック),Jaianto Jakku, kelime anlamı "Dev Fasulye Filizi") Upper Yard'ın merkezinde bulunan dev bir fasulye sırığıdır. Bir zamanların görkemli şehri Shandora'da bulunan Dev Jack (Giant Jack) Skypiea'nın her yerinden görünmektedir. Tanrının Tapınağı Dev Jack'in delip geçtiği bir bulut adasında bulunmaktadır. Altın Çan Dev Jack tarafından fırlatılmıştır ve yakındaki bir bulutun üstüne düşmüştür.İlk olarak Manga 249. bölüm ve Anime 163. bölümde görülmüştür.

Dev Jack artık Upper Yard da bulunmamaktadır. Monkey D. Luffy ve Nami Enel'in Maxim'ine yetişmek için Dev Jack'in üstünde Waver ile giderlerken sırığın kökünün yanındaki herkesten Dev Jack'i batıya doğru devirmelerini istemiştir. Roronoa Zoro saplardan birini kesmesine rağmen kımıldatamamış, Usopp da diğerine saldırmaya çalışmış fakat yararı olmamıştır. Nola başıyla vurmuş, Wiper ise Reject Dial ile diğer sapına saldırmış ve sırığı düşürmüşlerdir. Bu da Luffy'e Enel'e ulaşmada köprü olmuştur.

Ek Bilgiler

  • Dev Jack batı kültüründeki Jack ve Fasülye Sırığı hikayesindeki fasülye sırığına bir göndermedir.

Also on FANDOM

Random Wiki