Wikia

One Piece Wiki

Donquixote Doflamingo

Talk0
632pages on
this wiki
Donquixote Doflamingo
Doflamingo1
İstatistikler
Japonca Adı: サンジ
Söylenişi: Donkihōte Dofuramingo
Türkçe Adı: Donquixote Doflamingo
Grubu: Shichibukai
Statüsü: Shichibukai; Korsan
Lakap:
Japon Ses Aktörü: Hideyuki Tanaka
Yaş: 39
Doğum Günü:
Boy: 305 cm
Kelle Ödülü: (Eski)340,000,000Beli-1
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: {{{mjad}}}
Anlamı: {{{anlam}}}
Türü: {{{mtipi}}}

| şeytan meyvesi=| }} Donquixote Doflamingo (ドンキホーテ・ドフラミンゴ, Donkihōte Dofuramingo) eski değeri 340.000.000 beri olan bir Shichibukai'dir. İlk olarak Arabasta olaylarından sonra görülmüştür. Başına neden bu kadar çok ödül koyulduğu bilinmemektedir.

KişiliğiEdit

Orsjrdoflamingo (2)

Doflamingo, Oz Jr.'ın bacağını keserken

Diğer Shichibukailer'e göre pek ciddi birisi değildir. Önemli olayları dalgaya vurmayı sever. Doflamingo dramatik bir eğilimi varmış gibi görünmeyi alışkanlık haline getirmiştir. Çünkü bir toplantıda Filo Amirali Sengoku Beyazsakal'la yapılacak olan savaştan ne kadar korktuğunu belli ederken Doflamingo bu olayı çok neşeli bir biçimde karşılamıştır. Bellamy gibi o da insanların hayallerine güler ve Yeni Çağ'ı savunur. Çok sayıda çalışanı vardır. Genelde onların fikirlerini küçümser. Gurur ve şerefe pek fazla önem vermez. Doflamingo insanlarla oyuncakmış gibi oynamayı çok sever. Kendi adamlarıda buna dahildir. İlk olarak iki denizci üyesinini birbiriyle dövüştürmüştür. Daha sonra ise kendi adamlarından Sarquiss'i Bellamy ' yi öldürmeye zorladı.Bellamy nin ağır yaralandığını gördük ama Dressrosa arc da Bellamy hala Doflamingo için çalıştığı görülmüştür. Doflamingo'nun etkin olduğu alanlar fazladır. Shabondy Takımadalar Bölgesi'ndeki açık arttırma evi onundur. Ayrıca Bellamy Korsanları'da onun emrindedir.

Hikayesi Edit

Young Doflamingo

Genç Doflamingo

Crocodilevsdoflamingo (2)

Crocodile vs. Doflamingo

Doflamingo, 22 yıl önce Gol D. Roger'ın idamında, Loguetown'da bulunmuştur ve birçok korsan gibi ondan feyz almıştır.

Doflamingo büyük bir korsan olduktan sonra Shichibukai teklifine evet demiştir ancak geriye bıraktığı tayfası onun emrinde korsanlığa devam etmiştir.

Doflamingo'nun ilk olarak görüldüğü yer ise Crocodile'ın Shichibukai'liğinin düşmesinden sonra yeni Shichibukai üyesini belirlemek için Denizciler ve Shichibukai arasında yapılan toplantıda Shichibukai olarak Mihawk ve Kuma ile yer almıştır. Ardından Karasakal Korsanları'nı temsilen Karasakal'ı tavsiye etmek için bu tayfanın üyesi Lafitte mekana dalmıştır ve Karasakal'dan Shichibukai olması için kendisini göstermesi istenmiştir. Bunun üzerine Karasakal ise Ace yenip Denizcilere teslim ederek Marineford Savaşı'na neden olmuştur.

Bu savaşta Doflamingo bir Shichibukai olarak etkili rol oynamıştır. Impel Down'dan kaçmayı başaran Crocodile'a kendisine katılmasını teklif etmiştir ancak teklifi reddedilince Crocodile ile savaşa tutuşmuştur. Ayrıca; Doflamingo, Ace'i kurtarmak üzere olan Oz Jr.'ın bacağını keserek onu durdurmuştur.

Yetenekleri ve Şeytan Meyvesi Edit

Doflamingo Ito Ito No Mi meyvesini yiyerek gözle görülmeyecek kadar ince ve aynı zamanda çok keskin ipler yaratma yeteneğine sahip olmuştur.Bu iplerle insanları kontrol edebilmektedir.Genelde savaştan uzak durup gücünü kullanarak başkalarını kendi yerine savaştırır ama Oars Jr.'ın saldırısını kolaylıkla atlatıp bacağını kesmesi ve Crocodile'ın pençesini ayağıyla durdurması teke tek dövüştede ne kadar güçlü olduğunu gösterir.Ayrıca Doflamingo çok az kişide bulunan Kralın Hakisi ne sahiptir.Bu gücü Smoker ın adamlarını bayıltmak için kullanmıştır.

Başlıca Dövüşleri Edit

- Donquixote Doflamingo, Bartholomew Kuma ve Gecko Moria vs. Oz Jr.

- Donquixote Doflamingo vs. Atmos

- Donquixote Doflamingo vs. Crocodile vs. Jozu

- Donquixote Doflamingo vs. Crocodile

- Donquixote Doflamingo ve Pacifista vs. Gecko Moria

- Donquixote Doflamingo vs. Baby 5

- Donquixote Doflamingo vs. G-5 Denizcileri

- Donquixote Doflamingo vs. Smoker

- Donquixote Doflamingo ve Issho vs. Trafalgar Law

- Donquixote Doflamingo vs. Sanji

- Donquixote Doflamingo vs. Trafalgar Law

NotlarEdit

- Doflamingo gerçek hayatta Don Kişot'tan esinlenilerek yaratılmış bir karakterdir. Donquixote ismi ordan gelmektedir.

- Doflamingo'nun bayrağı gülen bir surat şeklindedir. İlk olarak Bellamy Korsanları'nda görülmüştür. Sahip olduğu yerlerde bu amblem mutlaka vardır.

Around Wikia's network

Random Wiki