FANDOM

Edd War
Edd War Infobox.png
İstatistikler
Japonca Adı: エッド・ウォー
Latin Harfleriyle Okunuşu: Eddo Wō
Resmi Adı: Edd War
İlk Ortaya Çıkış: Sayı 0; Bölüm 0
Pusula: Yeni Dünya Log Pose

Edd War[1] Roger ve Altın Aslan Korsanları'nın 27 yıl önce çarpıştığı yer olup Yeni Dünya üzerinde tarihi bir denizdir.

Tarihi

İlk Sahneleri

Altın Aslan Shiki, rakibi Gol D. Roger'ın antik silah hakkında bilgi sahibi olduğu haberlerini öğrenmiş, daha sonra filosunu toplayarak Yeni Dünya denizleri üzerinde Roger ile karşılaşarak Roger'a sağ kolu olmasını teklif etmiştir. Kendisinin askeri gücü ve Roger'ın antik silahıyla beraber dünyaya hükmedebileceklerini belirtmiştir.

Savaş

Roger herhangi bir şeyi fethetmek istemediğini dile getirerek istediği bir şeyi yapmada özgür olmadıkça korsan olmanın bir anlamı olmadığını söylemiş ve öneriyi reddetmiştir. Shiki Roger'a burada ölmek istediğini mi ima etmek istiyorsun dediğinde Roger, hepsini alaşağı edeceğini söylemiştir. Ardından gemisinin topunu Altın Aslan Korsanları'nın gemilerinden birine ateşleyerek savaşı başlatmıştır. Roger Korsanları tek bir gemi olmasına rağmen mükemmel bir savaş ortaya çıkararak rakibi bunaltmıştır. Savaşın ortasında bir kasırga savaşın olduğu yere vurmuş, Shiki'nin filosunun yarısını yok etmiş ve Shiki'nin savaşta dezavantajlı konuma geçmesine neden olmuştur. Ayrıca bu esnada Shiki'nin sert kafasına bundan sonra hep kafasında kalacak olan kopan dümenin bir parçası girmiş ve Shiki tayfasına geri çekilme emri vermiştir. Bu savaştan sonra Korsanlar Kralı Shiki'nin saygısını kazanmıştır.

Referanslar

  1. One Piece Manga ve Anime — Vol. 0 Sayı 0 ve Bölüm 0, Edd War ve buradaki savaş ortaya çıkar.

Also on FANDOM

Random Wiki