FANDOM

Edd War Savaşı
Edd War Infobox
İstatistikler
Japonca Adı: エッド・ウォー
Latin Harfleriyle Okunuşu: Eddo Wō no Kaisen
Resmi Adı: Edd War Savaşı
İlk Ortaya Çıkış: Sayı 0; Bölüm 0
Pusula: Yeni Dünya Log Pose

Edd War Savaşı (エッド・ウォーの海戦 Eddo Wō no Kaisen?, sözcük anlamı "Sea Battle of Edd War")[1], Edd War olarak bilinen denizler üzerinde Roger Korsanları ile Altın Aslan Korsanları arasında şimdiki zamandan 27 sene önce, Gol D. Roger'ın Denizciler tarafından infazından ise 3 sene önce gerçekleşmiş bir olaydır.

Detaylar

Roger ve tayfası Shiki'nin donanmasına karşı gelmiş, Shiki Roger'a kendi kuvvetlerine katılmasını teklif etmiştir. Roger'ın Poneglyphleri okuyarak elde ettiği Antik Silah ve güçlerinin birleşimiyle tüm dünyayı hükümdarlıkları altına alabileceklerinden bahsetmiştir. Roger dünya üzerinde bir egemenlik kurmayı istememesi nedeniyle bu isteği geri çevirmiştir. Çarpışma başlayınca Shiki'nin büyük ordusuna karşı Roger'ın yenilgisini kaçınılmaz olduğu görülse de, aniden denize vuran fırtına sebebiyle Altın Aslan Korsanları'nın gemilerinin yarısı batmıştır. Shiki'nin kafasına daha sonra ne kadar da uğraşsa çıkaramadığı dümen parçası saplanmış ve savaştan çekilmiştir. Buna rağmen Korsanlar Kralı Uçan Korsanlar'ın saygısını kazanmıştır.

Yan Olaylar

Diğer yandan, Filo Amirali Kong savaşa dair rapor alıp ve Amiral Sengoku ile Koramiral Monkey D. Garp'ı olay yerine durumu ele almaları için gönderse de savaş fırtına yüzünden erken bittiğinden dolayı zamanında yetişememişlerdir.

Referanslar

  1. One Piece Manga ve Anime — Vol. 0 Sayı 0 ve Bölüm 0, Edd War ve buradaki savaş ortaya çıkar.

Also on FANDOM

Random Wiki