FANDOM

Kişilik

Kid'de Dünya Hükümeti'nden nefret eden biridir. Kutsal Ejderler'in iğrenç eylemlerine karşılık korsanları daha insancıl görür. Keimi'ye karşılık bir Kutsal Ejder'in verdiği 500.000.000 Beri için Dünya bu kadar iğrenç bir yer yorumunu yapmıştır. Portgas D. Ace'in idamının canlı yayınının kesilmesine karşı sessizliğini korumuştur.Kid'de Luffy gibi One Piece'i bulup Korsanlar Kralı olmayı hayal etmektedir. Luffy'nin umursamazlığına saygı duyuyor gibi görünmektedir. Kid genelde sorunları aynı yolla çözer. Kendisine gülenleri katletmiştir. Yeni Dünya'da hayatta kalmak için yeterli kararlılığa sahip gibi durmaktadır.Kid 315.000 beliyle Sabody takım adasındaki en yüksek ödülü birinci adamıydı zaman geçişi sonucunda liderliğini korumuş ve ödülü 475.000beliye (Dressrosadan önce) çıkmıştır.Kid aynı zamanda Yonkouları indirmek için en büyük hamlerleri yapan adamlardan biridir.Bir dikkat çekici özelliği ise ağzından yeni çağ başlıyor veya eski çağ yıkılıyor tarzında cümleler duymak mümkün özellikle Beyazsakalın ölümünden sonra daha çok kullanmaya başlamıştır.Kid ve ittifakı(Appo ve Hawkins)Kaido(4 imparatordan biri)'nın Kid'in üsünün üstüne düşmesiyle karşı karşıya gelmiş devamı daha görülmemiştir.En önemli detaylardan biri ise Luffy'nin Dofilamingoyu yenişinden sonra Luffy ve Law'ın hedefinin Kaido olduğunu ama onun ve ittifakının hedefinin Shanks olduğunu belirmiştir.

Görünüşü

Kızıl saçlıdır bir palto giyer içine birşey giymez ve önü açık olur saçında pilot gözlüğü ve kemerinde hançer bulunur altına giydiği şey ise siyah benekli sarı bir pantolondur,Genelde sırıtır ve her an adam öldürmeye hazır bir yüz hali vardır.

Yetenek ve Güçleri

Kid kendisine magnetik güç veren bir meyve yemiştir.Bu meyve sayesinde Kizarunun (Pasifistadan çıkan) ışınını yaptığı demir kola, kolayca durdurmuştur luffy gibi oda kocaman kolar yaparak dövüşür meyvesin başka bir şekilde pek kullanmamıştır ama bazı teorilere göre Kidin demir hançerleri insanlara yolaya bilme veya insan kanını kontrol edebilme veya yeryüzünün altında magmanın bir üst kısmındakı metal tabakayı kımıldatarak depremler yapabileciği hayranları tarafından düşünülmektedir.