FANDOM

Igaram; Alabasta Kraliyet Muhafızları komutanı ve baş aşçısıdır. Nefertari Vivi'ye Baroque Works'a sızması konusunda yardım etmiş ve kendisi de bu örgüte girerek Mr. 8 kod adını almıştır. Örgüt içinde Miss Monday'le aynı takımda yer almıştır. Ayrıca Terracotta'nın kocasıdır.

Dış Görünüş

Igaram küçük kırmızı burnu olan uzun boylu birisidir. Ayrıca 16 ila 17. yüzyıllarda kullanılan perukları andıran sarı bir saç stili vardır.

Mr. 8 kılığındayken tam bir beyefendi gibi giyinir. Kod adına uygun bir şekilde yakasına bağladığı kravatımsı bağcıklar 8 sayısı şeklindedir. Ayrıca saç bukleleri de 8 sayısını anımsatır.

İki Yıl Sonra

Igaram zaman atlamasından sonra ilk görüldüğünde küçük bir bıyığı vardır. Aynı zamanda üstünde siyah bir mont, benekli açık renk bir tişört ve karnını çevreleyen kenarları çizgili bir kuşak giydiği görülmektedir.

Kişilik

Igaram Vivi'ye onun için hayatını tehlikeye atacak kadar sadık birisidir. Vivi konusunda son derece hassas ve onun hayatının tehlikede olduğu durumlarda aşırı derecede korumacıdır.

Igaram eşsiz bir konuşma stiline sahiptir. Sesi çatallaştığında boğazını temizlemek için tıpkı bir opera sanatçısı gibi Ma~ma~ma şeklinde sesler çıkarır.

Dostluk

Igaram Vivi'yle son derece yakın bir ilişki içerisindedir. Hatta bir noktada onun için ikinci bir babadır dense yanlış olmaz.

Kendisi Mr. 8 kılığındayken Vivi'nin (Baroque Works'teki kod adıyla Bayan Çarşamba'nın) üstü gibi davranmıştır.

Yetenek ve Güçleri

Alabasta Kraliyet Muhafızları komutanı olarak onlar üstünde büyük bir etkisi vardır. Yokluğunda bu pozisyanda Chaka'nın bulunmasını istemiştir. Baroque Works'un sınır ajanlarından birisi olması sebebiyle kendisini oldukça güçlü bir savaşçı olarak nitelendirir. Ayrıca çok iyi bir kılık değiştirme ustasıdır.

Silahları

Igaram'ın yetenekleri vücudunun çeşitli yerlerine sakladığı ateşli silahlardan gelir. Çalmaya başladığında ateş eden bir saksafonu ve boynundaki bağcıkları çektiğinde küçük mermiler atan saçlarının arasına gizlediği silahları vardır.

Saldırı Listesi

Igarappa: Igaram saldırı yaparken, çalmaya başladığında tıpkı dev bir av tüfeeği gibi patlayan mermiler fırlatan saksafonunu kullanır. 4Kids dublajında yanlışlıkla Igarappappa olarak telaffuz edilmiştir.

Igarappappa: Bu saldırı türünde Igaram boynundaki bağcıkları çekerek saçları arasına gizlediği silah namlularını ortaya çıkarır ve bu bağcıkların tekrar bağlamasıyla silahları ateşler. Zoro'ya göre Igaram bu tekniği kullanırken bir savaşçıya benzemektedir.

Tarihçe

Geçmiş:

Igaram ve Prenses Vivi Baroque Works'e sızmışlar ve örgütün gerçek lideriyle amaçlarını öğrenebilmek için Sınır Ajanı olmayı başarmışlardır.Kimliği açığa çıkmadan önce çoğu Baroque Works ajanı tarfından Mr. 8 olarak biliniyordu.

Whisky Peak Arc

Igaram ve Vivi Baroque Works ajanı kılığındayken Hasıp Şapka Korsanlarını yakalamaya çalışmışlar ancak Zoro onlara bunun o kadar olmayacağını göstermiştir. Dövüş esnasında Igaram ve Vivi, Mr. 5 ve Miss Valentine'nin beklenmedik ziyaretiyle gerçek kimliklerini kabul etmek zorunda kalmışlardır.

Bunun üzerine Igaram Vivi'nin hayatını kurtarmak için onun kılığına girmiş ve Hasır Şapkalara ona yardım etmeleri ve Alabasta'ya geri görtürmeleri için yalvarmıştır. Ama Nico Robin ( o zaman ki adıyla Miss All Sunday) tarafından gemisi havaya uçurulmuş ve öldüğü farz edilmiştir.

Alabasta Arc

Crocodile yenildikten sonra Igaram'ın yaşadığı ve Nanohana'da olduğu ortaya çıkmıştır. Kendisi Kappa adında, Mr. 2 Bon Kurei'nin Alabasta Kralı Nefertari Cobra'nın kılığına girdiğini gören bir çocukla birlikte isyanın sonunda Alabasta'ya ulaşmıştır. Çocuğun gördüğü şeyler isyanı Kralın değil Baroque Works'un çıkardığını kanıtlar niteliktedir. Igaram ayrıca Vivi Alabasta halkına sesleneceği sırada onun kılığına girerek gizlice saraydan çıkmasına yardım etmiş ve Hasır Şapkalara teşekkür etmesini sağlamıştır.

Enies Lobby Arc Sonrası

Igaram Enies Lobby olaylarından sonra yeni aranıyor posterlerine bakarken görülür ve bu sırada Nico Robin'in tayfaya katıldığını öğrenir.

Marineford Savaşı Sonrası

Luffy'nin Marineford'da ikinci kez ortaya çıkmasından sonra Alabasta'ya saldıran korsanların geri püskürtülmesiyle ilgili olarak taht odasında Kral Nefertari Cobra'ya bilgi verilirken görülmüştür.

İki Yıl Sonra

Zaman atlamasından sonra Igaram, Pell ve Chaka ile birlikte yaklaşan Reverie toplantısı için kıyafet denerlerken onlarla birlikte görülmüştür. Bu esnada kendisi Hasır Şapkalarla ilgili bir haberi göstermekte ve parmağıyla gazetede bir noktayı işaret ederek kahkaha atmaktaydı.

Daha sonra Nefertari Cobra'nın yatağının ucunda, ayakta gülümseyerek Kral'a gazete okurken görünmüştür.

Önemsiz Bilgi

Igaram ve ortağının Baroque Works'te biraz hileye dayalı bir stilleri vardı. Miss Monday kaslı vücudunu rahibe kıyafetinin arkasına saklarken Igaram da silahlarını saçlarının ve saksafonunun arasına gizleyerek düşmanlarını şaşırtırlardı.

Also on FANDOM

Random Wiki