FANDOM

Fujitora
Issho ammiraglio Fujitora
İstatistikler
Japonca Adı:
Söylenişi: Fujitora
Türkçe Adı: Isshou
İlk Ortaya Çıkışı:
Grubu: Deniz Kuvvetleri
Statüsü: Amiral
Japon Ses Aktörü:
Gerçek Adı: Isshuo
Kelle Ödülü:
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı:
Anlamı:
Türü:

İlk olarak Dresserosa ' da görülen bir Amiraldir. Kördür. Hakisi sayesinde etrafı görebilmektedir . Kumarda hile yapanları yerde delik açıp yerin dibine gömmüştür . Diğer adı Fujitora ' dır . Nesneleri şeytan meyvesinin gücüyle hareket ettirebilir, buna içindeyken uçarak getirdiği mürettebatıyla birlikte donanma gemisi de dahildir. İstese Donquixote Doflamingo 'nun oluşturduğu kuş kafesini yok edebilecekken, Shichibukai sisteminin kötü tarafını dünyaya göstermek için Luffy'nin Donquixote Doflamingoile savaşına müdahil olmamıştır. İlahi adaletin gücüne inanır, bu yüzden yanında bir zar taşır. Kararsız kaldığı zamanlarda harekete geçmeden önce zar atar ve bir rakamı hariç hariç herhangi bir sayı gelirse harekete geçer. Fakat bir rakamı geldiğinde ise bunun ilahi adalet tarafından olumsuz olarak değerlendiğini düşünerek bir sonraki günün zar atma zamanına kadar bekler.

Ertesi gün Tsuru ve Sengoku Doflamingoyu almak için Dressrosaya gelirler.Ve bu sefer zar atışında bir rakamı gelmemiştir. İstemeyerek de olsa Luffy ve müttefiklerini yakalamak için harekete geçer.

Luffy ve diğer korsanları yakalamak için şehirdeki harabe olan evlerden arta kalan molozları gökyüzüne kaldırarak devasa bir moloz küresi oluşturur. Amacı bu küredeki molozları kaçmaya çalışan korsaların gemilerinin üzerine düşürerek gemilerini batırmak ve kaçmalarına engel olmaktır. Luffy Rebecca ile görüştüğünden limana geç gelmiştir ve Fujitora ile dövüşmeye başlamıştır. Fujitora'ya yaptığı her atağı Fujitora göremediği için sesli olarak olarak söylemiş ve Fujitora'nın "Bana Acıdığın için mi saldırılarını önceden söylüyorsun?" sorusuna gözleri görmeyen birine hiç bir şey demeden saldıramayacağını belirtmiştir. Dövüş esnasında Fujitora'nın saldırısıyla Luffy gökyüzüne fırlamış ve Dory tarafından havada yakalanarak limanda kaçma noktalarına doğru götürülmüştür.

Fujitora Luffy'nin kaçtığını düşünerek molozları gemilerin üzerine atma işlemine başlayacakken yerel halkın limana Luffy'nin Rebecca'yı kaçırdığını öne sürerek limana akın etmişlerdir. Fujitora yerel halkın asıl amaçlarının Kurtarıcıları olan Luffy'yi sağ sağlim adadan kaçmasına yardım etmek olduğunu hakisi sayesinde öğrenmiştir. Bu noktadan sonra Luffy'e sevgi beslemiş ve dünyadaki görememesi gereken bir çok kötü şey gördüğü için kendisinin kör ettiği gözlerini keşke kör etmeseydim de yüzünü görebilseydim diye içinden geçirmiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki