FANDOM

KakuOP.jpg

Kaku en başta, Water 7'da Galley-La çalışanlarından mekanik tehşis uzmanı olarak görünmüştür. Hasır Şapka Korsanları'nın gemisi Going Merry'i kontrol etmiştir. Daha sonra Iceburg'dan kadim silah Pluton'un planlarını ele geçirmeye çalışan bir CP9(Cipher Pol. No.9) üyesi olduğu ortaya  çıkmıştır.

Kişiliği

Kötü bir rolde olmasına rağmen Kaku şaşırtıcı derecede dürüst bir adamdır. Ancak kendisine hakaret edilmesini kaldıramaz. Adalet Kulesi'n de zürafa/insan formuyla dalga geçilmesine çok sinirlenmiş ve kuleyi ikiye bölmüştür. Olgun biri konuşmasına rağmen 23 yaşındadır. Water 7 Arc'ın da sevecen ve güleryüzlü biri gibi görünmesine rağmen Enies Lobby Arc.'ın da bir CP9 ajanıyken çok soğuk biri olmuştur. Kolay zafer elde etmeyi sevmeyen biridir. Öyle ki Zoro ile Sogeking birbirlerine kelepçeliyken Jyabura'ya kilidi açmayı teklif etmiştir. Sebebi ise hedefleri birbirinden ayırmaktır. Ancak anahtarlar kilidi açmayınca bu şekilde dövüşmek zorunda kalmışlardır. Kaku, Zoro'ya yenildikten sonra onun hayvanat bahçesi ile ilgili yorumuna gülmüş ve anahtarı verip büyük bir sportmenlik örneği göstermiştir.

Yetenek ve Güçleri

Kaku inanılmaz hızlıdır. Gözün alamayacağı kadar yüksek yerlerden atlayabilir ve tek bir çizik olmadan yere inebilir. Uzun burnu nedeniyle bir kaç kez Usopp ile karıştırılmıştır. Tersane işçisiyken savaşmak için keski kullanmıştır. Iceburg'un odasında ise kılıç gibi iki tane büyük keski ile çatışmaya girmiştir.

Rokushiki ve Dört Kılıç Stili

Kaku'nun uzmanlık alanı Rankyaku'dur. Bu tekniğin bir çok özelliğini kullanabilir. CP9'da ki en iyi kılıç ustasıdır. Yontou-Ryuu Stili'ni elindeki iki kılıç ve bacaklarıyla yaptığı Rankyaku sayesinde kullabilir. 2200'lük Douriki'siyle birimdeki en güçlü ikinci kişidir.

Şeytan Meyvesi

Ushi Ushi no Mi, Model : Giraffe Kaku şefi Spandam'ın verdiği Zürafa Modeli Ushi Ushi Meyvesi yemiştir. Bu meyve ona vücudunu tam zürafa veya insan/zürafa şekline dönüştürmesini sağlar. Kaku bu meyveyi Hasır Şapka Korsanları Enies Lobby'e baskın yapmadan önce yemiştir. İlk önce Zoro'nun karşısında meyvesinin güçlerini kullanmıştır. Ancak bu güçlere tam olarak hakim olamadığı görülmüştür. Ek olarak zürafa ya da insan/zürafa formunda bacaklarını Rankyaku'nun dışında daha başka saldırılar için kullanabilir. Normal insan formunda kare şeklinde bir burnu olduğundan zürafa formunda bu burun çok işe yaramaktadır. Boyununu içeri çekip burnuyla yaptığı Shigan tekniği çok güçlüdür.

Also on FANDOM

Random Wiki