FANDOM

Lucky Roo
Roux
İstatistikler
Japonca Adı: ラコス
Söylenişi: Rakkī Ruu
Türkçe Adı: Şanslı Roo
Grubu: Kızıl-Saç Korsanları
Statüsü: Korsan
Japon Ses Aktörü: Jin Domon

Lucky Roux, Kızıl-Saç Korsanları'nın önemli tayfa üyelerinden bir tanesidir.

Görünüşü

Lucky oldukça şişman bir adamdır ve gözünden gözlüğünü, elinden ise bir parça etini eksik etmez. Tayfadaki diğerlerinin aksine onun görüntüsü yıllar içinde pek değişmemiştir. Lucky Roo'nun suratında hep mutlu bir gülümseme vardır, asla ciddi bir yüz takınmaz; öyle ki Shanks ile Beyazsakal çarpıştığında bile suratındaki bu gülümseme değişmemiştir. Yeşil renkli, beyaz çizgili bir T-shirt giyer, kafasında ise buna uyumlu bir bandana vardır. Beline mavi renkte bir kuşak dolamıştır ve açık renkli kısa bir pantolon giymektedir. Omzunda ise sarı renkte bir palto vardır.

Kişiliği

Lucky Roo yaşamdan zevk alan, neşeli bir adamdır aynı Shanks'ın diğer tayfa üyeleri ve Yasopp gibi. One Piece'de birini öldüren ilk kişidir, bir korsanın hayatı her zaman tehlikelidir.

Lucky Roo, Makino'nun dükkanında eğlenirken ve sakeyi fıçıyla içerken görünmüştür. Ayrıca; Lucky Roo savaşırken bile elindeki eti bırakmaz.

Yetenek ve Güçleri

Lucky çevik ve sessizce hareket edebilmektedir. Lucky Roo ve diğerleri dağ haydutu Higuma'nın elinden Luffy'yi kurtarmak için geldiğinde Lucky bir anda Shanks'ın kafasına silah doğrultan haydutun yanında belirmiş ve elindeki etten bir ısırık alarak tabancasıyla haydutu kafasından vurmuştur. Lucky Roo'nun bulunduğu konuma, yani bir Yonkou'nun en yakın üç adamından biri olmasından güçlü olduğu tahmin edilmektedir. Ayrıca söylentiye göre Lucky Roo dünyanın en hızlı adamıdır.

Silahları

Lucky Roo bir tabanca kullanmaktadır.

Hikayesi

Romance Dawn

Lucky, Romance Dawn'da Shanks'ın tayfasında ismi zikredilmeyen bir adamdır.

Lucky Roo ilk olarak Luffy'nin geçmişinde görünmüştür. Makino'nun barında coşkula bir biçimde dostlarıyla eğlenmekte ve fıçıyla sake içmektedr. Luffy, dağ haydutları tarafından kaçırıldığında Shanks ve diğerleriyle oraya varmıştır, burada Lucky Roo, Shanks'a silah doğrultan bir hayduta ateş ederek birin öldüren ilk kişi olmuştur.

Mihawk'ın Ziyareti

Mihawk, Luffy hakkında Shanks ile konuşmaya geldiğinde verilen partiye katılmıştır.

Shanks-Beyazsakal Görüşmesi

Beyazsakal'a Shanks'ın mektubunu taşıyan Rockstar reddedilerek geri döndüğünde Shanks ve tayfa ile birlikte Beyazsakal'la görüşmek üzere yola çıkmışlardır. Beyazsakal'ın bulunduğu yere vardıklarında Shanks ve Beyazsakal yalnız görüşmek istemiştir. Lucky Roo da burada diğerleri gibi bu ikisinin arasındaki görüşmeyi ve yaptıkları küçük dövüşü uzaktan seyretmiştir.

Marineford Savaşı

Kızıl-Saç Korsanları diğer bir Yonkou olan Kaidou'yu durdurduktan sonra savaş alanına varmışlardır ancak onlar vardıklarında çoktan Ace ve Beyazsakal hayatını yitirmiştir. Burada Shanks'ın isteğiyle savaş sona ermiştir. Lucky ağzındaki eti çiğnerken Shanks'a Luffy'yi görüp görmeyeceğini sormuştur, Shanks ise henüz erken olduğunu belirtmiştir.

Büyük Dövüşleri

Bağlantılı Başlıklar

Also on FANDOM

Random Wiki