FANDOM

Mantra, Kenbunshoku Haki'nin gökyüzünde bilinen adıdır. Kısaca, kişinin diğer insanların hareketlerini önceden tahmin edebilmesi yeteneğidir. Doğuştan gelen bir yetenektir ve eğitilerek geliştirilebilir. Bu yetenek kullanıcısına belirli bir mesafe içerisinde diğer insanların nerede olduklarını bilme imkanını verir. Tam olarak eğitilen bir kişi insanların hareketlerine ek olarak duygularınıda tahmin edebilir. Ancak, kullanıcı bu yetenekle başka bir canlının içinde bulunan kişiyi tesbit edemiyor veya aklen kontrol edilmeyen şeyleri de tahmin edemiyor.  İlk olarak Satori tarafından, Sanji Luffy ve Usopp top sınavını geçmeye çalışırken kullanılmıştı. Aisa bu yeteğe sahip olduğu bilinen tek Shandiandır ve Luffy'e Enel'in yerini belirlemede yardım etmiştir. Geçmişte iki Shandian rahibinin bu yeneteğe sahip olduğu düşünülür. Her rahipte ve Enel'de mantra farklı olarak gösterilmiştir. Enel'in mantrası en güçlü olanıydı ve Enel etrafındaki herşeyi anlayabilmek için bir radar gibi sonik dalgaları gönderebildiğini belirtmişti. Satori ise en zayıflarıydı ve kardeşleri Hotori ve Katoru mantranın belirli özelliklerinden yoksundular.

Also on FANDOM

Random Wiki