FANDOM

Marco
Marco en llamas
İstatistikler
Japonca Adı: マルコ
Söylenişi: Maruko
Türkçe Adı: Maruko
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bölüm 234 ; Anime Bölüm 151
Grubu: Beyazsakal Korsanları
Statüsü: Korsan ; 1. bölük komutanı
Lakap: Anka Marco (Phoenix Marco]
Japon Ses Aktörü: Masakazu Morita
Kelle Ödülü: bilinmiyor
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: bilinmiyor
Anlamı: bilinmiyor
Türü: Zoan

"Anka" Marco. Beyazsakal Korsanları'nın birinci bölük komutanıdır.

Görünümü

Marco normal insan boylarında zayıf gözüken ama yapılı, sarışın ve çenesinin altında hafif sakalı olan bir korsandır.Kendisi ilk defa Beyazsakal'ın gemisinde Shanks'in gelmesiyle görüldüğünde eflatun bir ceket ve uzun lacivert şort ile görülmüştür.Marineford Savaşında tekrar görüldüğünde ise ilk görünümüne göre daha açık tenlidir ve göğsündeki dövme mavidir.Aynı zamanda giydiği ceketde mavi olup aynı zamanda belindende sarı bir fülar sarkar.

Kişiliği

Marco sakin, iyi huylu biri gibi gözükmektedir. Shanks, Beyazsakal ile görüşmeye geldiğinde tayfasındaki güçsüz kişileri uyarmış ve içeriye girmelerini istemiştir.

Büyük savaş bittikten sonra Dünya hükümetinin başındaki 5 kişi [goruseı] karasakalın karşısında sadece yonkouların durabileceğini ve ayrıca Anka Marco'nun da beyazsakal müttefikleriyle bir şansı olabildiğini belirtmiştir yani Marco bir yonkou kadar güçlüdür ve beyazsakaldan boşalan yonkou koltuğuna yakın birisidir.

Yetenek ve Güçleri

Beyazsakal Korsanları'nın birinci bölük komutanı olduğu için Beyazsakal dışında herkesden üstündür ve komuta yetkisi vardır.Marineford Savaşında Akainu'nun saldırısını bloke edebilmiş Aokiji bir tekmeyle fırlatabilmiş ve Kizaruyla hiçbir sıkıntı yaşamadan dövüşebilimiş olması çok güçlü bir korsan olduğunu göstermektedir.Amirallerle dövüşüp onlara zarar verebilmesi Haki kulanabildiğini gösterir.

Şeytan Meyvesi

Marco Mitolojik Zoan türü "Anka" meyvesini yemiştir. Mavi ateşten bir Anka kuşuna dönüşebilir. Dönüşümünde uçabildiği için ç
715px-PhoenixMarco
ok hızlıdır ve bu ona hava saldırında büyük üstünlük sağlar. Meyvesinin en büyük gücü ise yaralarını mavi ateşiyle iyileştirmesidir. Meyvesi Logia'dan bile daha nadirdir ve efsanevi olarak görülür.Ayrıca diğer Zoan kullanıcılarından farklı olarak vücudünün istediği kısımlarını dönüştürebilir.Kendisi yakın dövüşte uzmanlaştığı için genelde ellerini kanatlara dönüştürür ve bazende ayaklarını pençeye çevirir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki