FANDOM

MorganCaptain.png

Yüzbaşı Morgan,ya da Balta Kol Morgan'ın adı,devasa bir baltayla değiştirilmiş sağ kolundan gelmektedir.Seride görülen ilk yüksek rütbeli Denizci'dir.Luffy tarafından yenildikten sonra,3 yıl boyunca görevini kötüye kullandığı için görevden alınmıştır ve hapse mahkum edilmiştir.Sonradan kaçtığı görülmektedir.

Görünüşü

Morgan uzun ve zayıf bir adamdır.Çok kaslı birisidir.Sağ kolunun yerinde bir balta vardır.Diğer yüksek rütbeli Denizciler gibi,pelerin giymektedir.Fakat pelerininin arkasında,diğer pelerinlerde olduğu gibi 'Adalet' yazmaz.Genelde sigara içer.

Kişiliği

Jango tarafından Kuro'yu yakaladığını düşünmesine sebep olacak bir şekilde hipnotize edildikten sonra,Yüzbaşı rütbesine terfi edilmiştir.Terfisinden sonra,gücü yüzünden yozlaşmış ve şu anki haline gelmiştir.Morgan ilk görüldüğünde,küçük bir adadaki Shell Town!u yönetmekteydi.Zalim bir liderdi;görevini kötüye kullanıp çok fazla vergi alırdı.Hatta emirlerine uymayan adamlarını öldürürdü.Helmeppo adında berbat bir oğlu vardı;insanları babası Morgan ile korkutmaya çalışıp şımarırdı.

Yetenekleri ve güçleri

Bir Denizci Yüzbaşısı olarak, düşük rütbeli Denizcilerin ve sivillerin lideriydi.Arzusu olsun diye görevini kötüye kullandı.

Silahı

Morgan kolunun yerinde olan devasa baltayı savaşmak için kullanırdı.Bu balta o kadar güçlüydü ki,bir çiti kesip yeri çatlatabilirdi.

Ek Bilgiler

Morgan'ın ağzındaki metalde bulunan Möwe sözcüğü Almancadır ve Martı anlamına gelir.Martı,Denizcilerin sembolüdür.

Yüzbaşı Morgan aslında bir rom markasıdır.'Captain Morgan'

.

Also on FANDOM

Random Wiki