Wikia

One Piece Wiki

Mr. 1

Talk0
584pages on
this wiki
OnePiece-Mr1

Mr.1 (Misutā Wan) gerçek adı Daz Bones (Dazu Bōnesu)'tur. Barok Çalışanları'nın yüksek rütbeli ajanlarından biridir. Örgütte Crocodile'dan sonra ki en güçlü erkek karakterdir. Daz Bones hakkında pek bir şey bilinmemektedir.

Mister 1
ödülü 55.000.000'dur.

Görünüm

Mr. 1 uzun boylu bir adamdır. Uzun parmaklı, büyük elleri ve uzun bacakları vardır. Bones üstünde siyah üstünde de beyaz bir semböl olan bir ceket vardır.Altında kuşaklı bir pantolon vardır. Sağ gözünde bir yara izi vardır.

Kişiliği

Mr.1 duygusuz, sert ve kendinden emin birisidir. Tıpkı Crocodile gibi zayıflıktan nefret eder. Şeytan Meyvesi'nin gücüne güvenerek yenilmez olduğunu düşünmektedir. Her zaman ciddi bir tavrı vardır. Gösterişi ve ciddiyetsizliği nedeniyle Mr.2 Bon Clay(Bon Kurei)'den nefret eder. Mr.1'de Crocodile gibi dostluğa önem vermez. Zoro'ya yenildiğini kabul etmiş ve son anlarında ona saygı duymuştur. Buda Mr.1'de onur duygusu olduğunun göstergesidir. Mr.1 çok soğukkanlı birisidir. Fakat çocukça bir süper kahraman olma hayali vardır. Miss Goldenweek bunu hayata geçirebileceğini söylediğinde rahatsızlık duymuştur. Fakat içinden çok sevinmiştir.

Yetenek ve Güçleri

Eskiden Batı Mavi'de suikatçı olan Mr.1 yetenekli bir dövüşçüdür.

Supa Supa No Mi meyvesini yemiştir. Bu yüzden çelik adam olmuştur. Ama gerçekte Bones güçlü bir adamdır da...

Şeytan Meyvesi

Ana Metin: Supa Supa No Mi

Mr.1 Supa Supa Meyvesi'ni yemiştir. Bu meyve ona vücudunun istediği yerini çelikten keskin bıçaklara dönüştürme gücü vermiştir. Mr.1 başlı başına bir silahtır. Çelik gibi sert olduğu için yara almayan bir vucüdu vardır. Mr.1 meyve güçleri olmasa bile, yinede çok güçlü bir adamdır (Bknz. İmpel Down Arkı). Arabasta Ark'ın da Roronoa Zoro'ya yenilmiştir.

Savaşları

Vs Mr. 2

Vs Zoro

Alakası olduğu kişiler

Partneri Miss Doublefinger

Around Wikia's network

Random Wiki