FANDOM

Mr. 2 Bon Kurei (Misutā Tsū Bon Kurē) gerçek adı Bentham'dır. Baroque Works'ün üst düzey ajanlarından biridir. Ayrıca bir okama (Travesti)dır.

Görünümü

Mr. 2 kuğu te
Mr2ganzkrper.jpg
malı, gösterişli bale elbisesi giyen bir travestidir. Genellikle pembe bir palto ve ortaçağda kullanılan şort türü birşey giyer. Giydiği şort şişkin olduğundan daha büyük kalçaları varmış gibi görünür. Çok ağır makyaj yapar ve garip gülme şekilleri vardır. Bu kıyafetlerle yıllarca çalışıp öğrendiği Okama Kenpo'sunu daha rahat yapar.
Bütün Baroque Works ajanlarında olduğu gibi onunda bir numarası vardır 2. Omzunda ki kuğular 2 sayısı gibi görünür.

Kişiliği

Mr. 2 şarkı söylemeyi ve dans etmeyi seven gösterişli biridir. Kendi tarzında bir mücadele biçimi vardır. Dostluğa çok aşırı önem verir. Bu konuda epey bir özverili davranır. Hasır Şapka Korsanları'nın arkadaşlarını görebilmesi için Black-Cage Hina'yı oyalamıştır. Ayrıca İmpel Down'da Luffy ve yanındakilerin kaçması için Adalet Kapısı'nı açmış ve bu uğurda hayatını feda etmiştir. Kendi gittiği yolun Okama Yolu olduğunu sık sık belirtmiştir. =Yetenek ve Güçleri=Şeytan MeyvesiMane Mane no Mi Mr. 2 Paramecia türlerinden Mane Mane Meyvesi'ni yemiştir. Bu meyve ona dokunduğu her kişinin şekline dönüşme gücü vermiştir. Dokunduğu kişinin her özelliğini alır. Gerçeğinden ayırt edilemez. Sol eliyle yüzüne dokunduğu zaman geri normal haline döner. Okama Kenpo Şeytan Meyvesi gücünün yanı sıra benzersiz bir dövüş stili olan Okama Kenpo'yu da kullanır. Sanji'nin Kızıl Bacak stili kadar güçlüdür. Son zamanlarda bu tekniği iyice geliştirmiştir. İmpel Down'da Minotaurlar'ı bu teknikle yıkmıştır.

Saldırıları

- Swan Arabesque
- Okama Dash
- Relevé
- Dōzo Okamai Knuckle
- Urabure Swan Butōkai
- Okama Chop
- Keri Pointe
- Mascara Boomerang
- Grand Fouetté: Ano Natsu no Hi no Memoir
- Prima
- Bombardier
- Ano Fuyu no Sora no Memoir
- Bombardier Arabesque
- Ohikae Na Fouetté
- Death Wink
- Hell Wink
- Aesthetic Art 44 - Mudage Shori-Ken

Ek Bilgiler

- Bon Kurei'ye göre dünyanın en komik burnu Usopp'tadır.
- Bon Kurei One Piece Popüler Karakterler sıralamasında 21. sıradadır.
- Bon Kurei Baroque Works'te bayan partneri olmayan tek ajandır.

Also on FANDOM

Random Wiki