FANDOM

Pell.png

Pell, Arabasta'nın en güclü savaşçısı ve Arabasta'nın koruyucu ruhu olarak bilinen savaşçıdır. Pell, Arabasta sarayında kralın ve kraliyetin koruması görevindedir.

Görünümü

Pell bir Mısırlı gibi görünür, beyaz kıyafetlere bürünmüştür. Gözlerinden aşağıya doğru siyah bir çizgi şeklinde boyar.

Yetenekleri ve Şeytan Meyvesi

Pell, Zoan tipi bir meyve olan Tori Tori No Mi meyvesi yiyerek şahine dönüşme yeteneği kazanmıştır. Pell'in şahin formu bir insanı taşıyabilecek ebattadır. Pell, ilk olarak şahin formunda gözüktüğünde ise kanatlarına takılı makineli tüfekler vardır.

Arabasta Savaşı

Baroque Works'ün şeytani planları(bknz: Ütopya Operasyonu) neticesinde Arabasta'da isyancılar ve kraliyet arasında çıkan savaşta Pell'in de rolü olmuştur. Pell, Crocodile'ın Rainbase'deki kumarhanesinin önünde Vivi'ye saldıran Baroque Works (bknz: Milyonlar ve Milyarlar)adamlarına havadan makinalı tüfek ile ateş ederek Vivi'yi kurtarmıştır. Bunun ardından Crocodile'ın o zamanlar partneri konumunda olan Bayan All-Sunday tarafından ağır yaralanmıştır.

Bundan bir süre sonra Crocodile ile dövüşüp, Crocodile'ın gitmesinin ardından Bayan All-Sunday tarafından ölümden kurtarılan Luffy'yi Crocodile ile yeniden yüzleşmesi için şahin formunda savaşın olduğu yer olan kraliyet sarayının bulunduğu şehre taşımıştır. Daha sonrasında ise Crocodile'ın şehre yerleştirdiği, savaş alanındaki milyonlarca insanın ölümüne sebep olacak olan büyük bombayı bulmaya çalışan Nefertari Vivi ve Luffy haricindeki Hasır Şapkalar'a yardım etmek için seferber olmuştur. Bu sırada havada uçarken bir Baroque Works ajanı tarafından vurularak düşmüştür.

Bunlar olurken Vivi ve diğerleri en sonunda Crocodile'ın saat kulesine yerleştirdiği bombayı bulmuş ve Bay 7 ile Bayan Babalar Günü'nün ateşlemek üzere olduğu bombayı son anda Vivi binbir zahmetle ve Hasır Şapkalar'ın yardımıyla durdurmuştur. Ancak bir süre sonra anlaşılmıştır ki bombanın ateşlenmesi sadece Bay 7 ve partnerine bağlı değildir, bu saatli bir bombadır. O anda çaresizce kalan Nefertari Vivi'nin yardımına koşan Pell olmuştur. Pell şahin formunda hayatı pahasına o dev bombayı tutmuş ve bombayla birlikte yükseklere uçarak bombanın insanların ölümüne neden olmayacak bir yerde, yükseklerde patlamasını sağlamıştır. Ancak Pell buna rağmen inanılmaz bir şekilde hayatta kalmıştır. 130. Bölümde Çölün ortasında bir revirde çıkarken görülmektedir 

Vivi ve Pell

Vivi ve Pell arasında güçlü bir sevgi bağı vardır. Pell, Vivi'yi öz kardeşi veya kızı gibi sever.

Gedatsu'nun Hikayesi

Bir Gökyüzü Adası karakteri olan Gedatsu'nun Chopper'a yenilmesinin ardından başından geçenlerin anlatıldığı mini bir hikayede Gedatsu'nun Arabasta'ya uğraması sırasında Pell de gözükmüştür.

Also on FANDOM

Random Wiki