FANDOM

Rob Lucci (Robu Rucchi) ilk olarak Galley-La Şirketi'nin 1 No'lu Tersanesi'n de görülmüştür. Bir doğrama ve
Rob
cıvata ustasıydı. Ancak daha sonra gizli faaliyet gösteren CP9 (Cipher Pol No.9)'da olduğu ortaya çıkmıştır. Amacı antik silah Pluton'un planını Iceburg'dan almaktır.

Görünümü:

Lucci ince ve uzun boylu bir adamdır. Keçi sakalı ve siyah uzun dalgalı saçları olan kaslı 

Rob Lucci

birisidir. Genelde büyük siyah bir şapka ve siyah takım elbise giyer. Omuzunda güvercini Hattori il1e dolaşır. Siyah deri ayakkabılar giyer. Gri kravat ve mendil takar.

Kişiliği:

Galley-La Lucci asla konuşmaz. Onun yerine evcil güvercini Hattori konuşur. Hattori daima Lucci'nin omzunda durur. Dövüştüğü zamanlarda uçar dövüş bittiğinde ise tekrar geri döner. Lucci Paulie ile rekabet içindedir. Paulie para meselesi yüzünden Lucci'yi azarlamıştır. Her ne kadar rekabet içinde olsalarda omuz omuza dövüşmüşlerdir. Ancak Lucci İceburg dahil herkesle arasına mesafe koymuş birisidir.

CP9 (Cipher Pol No.9) Lucci bir ajan olarak çok soğuk ve ürkütücü biridir. İnanılmaz derecede merhametsiz bir insandır. Örnek olarak beş yıllık arkadaşına ölümüne saldırmasını verebiliriz. Tersanede beş yıl çalışmasına rağmen kendi güdülerinden hiç birşey kaybetmemiştir. İlginç bir özelliğide çok şiddetli tepki vermesidir. Küçük bir çocukken sırf güçsüz oldukları için bir krallığın 500 askerini öldürüp katliam yapmıştır. Biriyle konuştuğu zaman zayıf yönünü bulabilir. Diğer insanları görüş ve ideallerini pek önemsemez. Lucci başkalarına fiziksel ya da duygusal acı çektirmektekten zevk alan tipik sadist bir kişiliktir. Hasır Şapka Korsanları karşısındayken sırıtarak savaşın başlamasını beklemiştir. Lucci'nin şiddetli ve yırtıcı doğası Luffy ile olan dövüşünde daha açık bir şekilde gösterilmiştir. Şeytan Meyvesi'nin gücüne önem verir. Usopp ona değersiz küçük kedi dediğinde çok sinirlenmiştir. Onun duyguları öfke ve acı içerir. Lucci gülüşüylede gerçekten kötü bir adamdır. Korkusuz olamasına rağmen Luffy ile olan dövüşünün son anlarında Luffy'nin bakışlarını gördüğünde dehşete kapılmıştır. Ardından da Luffy'nin ölümcül saldırısıyla yenilmiştir. Yetenek ve Güçleri Rokushiki Lucci birden fazla hamle yeteneğine sahip bir Rokushiki ustasıdır. Rokushiki'de ne kadar ileri bir seviyede olduğunu Luffy'e yaptığı Rokuougan saldırısıyla göstermiştir. Bu çok güçlü bir tekniktir. Darbe Kadranı'ndan daha güçlü bir etki yaratır. Bu teknik yüzünden Luffy'nin lastik vücudu ağır bir iç yaralanma geçirmiştir. Lucci 13 yaşındayken bile yetenekli kitlesel bir katildir. Bir krallığın 500 askerini ve bir korsan tayfasını tek eliyle katletmiştir. Rokushiki'de ki tam ustalığını Şeyten Meyvesi'nin gücüyle birleştirdiği zaman Lucci çok güçlü bir düşman olmaktadır. Luffy'nin İkinci Vites'te ki ağır saldırılarına dayanmıştır. Lucci CP9 (Cipher Pol No.9)'un gelmiş geçmiş en güçlü üyesidir. Vuruş gücü Douriki'si 4000 bin olan Kaku'nun iki katıdır. Franky eğer Luffy olmasaydı Lucci'nin herkesi öldüreceğini belirtmiştir. Gücü sayesinde Dünya Hükümeti içinde büyük bir itibarı vardır. Öyle ki Buster Call kaptanlarından birisi Lucci'nin ölmeyeceğini ve onun bulunduğu gemiye ateş açılmasını emretmiştir. Fakat Luffy'ye yenilmesi itibarını kaybetmesine neden olmuştur. Lucci'nin süper insan gücü yüksek bir derecededir. Görevini yapmak için hiç birşeyi umursamaz. Luffy ve tayfasının Robin'i kurtarmasını engellemek için Adalet Kapısı'na giden sualtı geçitini yıkmıştır. Shichibukailer'den Bartolomew Kuma Gecko Moria'yı Hasır Şapka Korsanları'nın Rob Lucci'yi yendiğine dair uyarmıştır. Gecko Moria İki Shichibukai yenmişlerse ne olmuş yani? diyerek Lucci'yi Shichibukai gücünde biri olarak saymıştır.

Şeytan Meyvesi Neko Neko no Mi, Model : Leopard Lucci bir Zoan türü olan Neko Neko Meyvesi, Leopar Modeli'ni yiyerek Leopar Adam olmuştur. Leopara yada dev leopar-insan karışımı bir forma girebilir. Zoan türü meyveler Lucci gibi fiziksel yetenekleri üstün olan kişiler tarafından daha çok tercih edilirler. Ayrıca Lucci'nin Meyvesi etobur bir hayvana ait olduğu için diğer Zoan tiplerine göre daha yırtıcı ve saldırgandır. Lucci Kumadori gibi Life-Return gücünü kullanabilir. İri ya da ince bir insan-leopar karışımı yaratığa dönüşebilir. Ek Bilgiler:

- Lucci Luffy'i saf fiziksel güç kullanarak Luffy'i ölümün eşiğine getiren tek karakterdir. - Lucci bütün Rokushiki tekniklerinde uzmanlaşmış tek CP9 (Cipher Pol No.9) üyesidir.

Also on FANDOM

Random Wiki