FANDOM

Rockstar
300
İstatistikler
Japonca Adı: ロックスター
Söylenişi: Rokkusutā
Türkçe Adı: Rockstar
Grubu: Red-Haired Pirates
Statüsü: Korsan, Tayfanın yeni üyesi ve kaptanın habercisi
Lakap: "Çaylak" (Rookie)
Japon Ses Aktörü: Daisuke Gōri
Kelle Ödülü: 94,000,000Beli-2.gif
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: {{{mjad}}}
Anlamı: {{{anlam}}}
Türü: {{{mtipi}}}

Rockstar Kızıl-Saç Korsanları'nın en yeni üyelerinden biridir.

Görünümü

Rockstar oldukça uzun, koyu tenli, iri yarı ve dağınık sivri saçlı bir adamdır.

Kişiliği

Rockstar Shanks'ın tayfasının kendine güvenen ve gururlu bir üyesidir. Beyazsakal'ın adamları tarafından aşağılandığında gururu kırıldığı için onlarla dövüşmek istemiştir. Beyazsakal'a taşıdığı mektubun önemini göstermek için kaptanının isminin gücünü kullanmıştır.

Yetenek ve Güçleri

Hakkında çok az şey bilinmesine rağmen, başındaki ödülün çok yüksek olması nedeniyle çok güçlü olduğu farzedilebilir (Crocodile'ın Shichibukai olmadan önceki ödülünden bile yüksek). Tek başına Beyazsakal'ın gemisine ulaşmış ve kendi tayfasına sağ salim geri dönmüştür. Ayrıca Beyazsakal'ın adamlarıyla dövüşmek için kaptanından izin istemiştir.

Hikaye

Geçmişi

Shanks'ın tayfasındaki diğer kişiler gibi hakkında çok az şey bilinmektedir. Ancak bir zamanların güçlü ve ünlü bir korsanı olduğunu düşünmektedir.

Jaya Arkı

Shanks onu bir mesaj iletmesi için Beyazsakal'ın gemisine göndermiş, Beyazsakal ise mektubu hemen yırtıp Shanks'ın kendisinin oraya gelmesini istemiştir. Shanks ise Beyazsakal'ın böyle bir cevap verceğini tahmin etmiştir. Buna rağmen Rockstar onurunu geri kazanmak için Beyazsakal'la dövüşmeyi istemiş fakat Shanks ona hayatının gururundan daha önemli olduğunu söylemiştir. Shanks, Beyazsakal'ın gemisine vardığında mangada sahnede Lucky Roux, Ben Beckman ve Yasopp görülmekte, Rockstar ise arkaplanda kalmaktadır.

Notlar

  • Rockstar karakteri ve kişiliği ile, onları görenlerin hatırlamalarını istemeleri uman eski rock starlarına bir gönderme yaptığı düşünülmektedir. Beyazsakal'ın gemisine çıktığında Beyazsakal'ın tayfasına onu eski günlerinden hatırlayıp hatırlamadıklarını sormaktadır. Başındaki yüksek ödüle rağmen sorduğu herkes ona "hayır" demektedir.
  • One Piece: Büyük Dövüş 3 (One Piece: Grand Battle 3) oyununda Rockstar Luffy'nin kasabasına mesaj götürürken görülmektedir. Ayrıca Ben Beckman tarafından 'Chibi' olarak çağırılmakta ve gemisindeki karları temizlerken görülmektedir. Kaptanı tarafından Beyasakal'a mesaj götürmekle görevlendirilmiştir. Ne yazık ki kaptanının emirlerini yanlış anlamış ve mesajı yanlış Beyazsakala götürmüştür.
  • Kaptanı Shanks'tan başka Kızıl-Saç Korsanları'nda bilinene tek kızıl saçlı tayfa Rockstar'dır.

Bağlantılı Başlıklar

Kızıl Saç Korsanları
Üyeler: Shanks  • Ben Beckman  • Lucky Roux  • Yasopp  • Rockstar
Gemi(ler): Shanks'ın Eski Gemisi  • Kızıl Kuvvet
Yetenekler
Dövüş Stilleri: Haki
Silahlar: Shanks'ın Kılıcı
Bağlantılı Başlıklar
Hikaye Ark(ları): Yüzbaşı Morgan Arkı  • Jaya Arkı  • Enies Lobby Sonrası Arkı
Yerler: Fuschia Köyü  • Yeni Dünya
Diğerleri: Yonkou

Also on FANDOM

Random Wiki