FANDOM

Sahte Hasır Şapka Korsanları, Hasır Şapkalar'ın yokluğunda onları taklit ederek, ün sağlayan bir korsan tayfasıdır. İlk olarak iki yıllık zaman atlaması sonrasında görülmüşlerdir.

Tumblr lgfu95NFrK1qgu4xjo1 1280.jpg

Sahte Hasır Şapka Korsanları

Tayfa

Sahte Hasır Şapkalar, tüm dünyaya isimlerini duyuran ancak Marineford Savaşı'ndan sonra ortadan kaybolan gerçek Hasır Şapka Korsanları'nın yokluğundan fayda ederek onların ünüyle güç ve şöhret elde etmeye çalışan bir gruptur. Giyiniş tarzlarını ve saçlarını onlara benzetmişlerdir ancak yine de görünüş olarak uzaktan yakından alakaları yoktur.

  • Sahte Luffy: Orta yaşlı, iri yarı, şişman bir adamdır.
  • Sahte Nami: Yaşlıca, Nami'den daha kısa bir kadındır. Geniş bir kafası vardır.
  • Sahte Zoro: Yanında kılıç taşıyan, şişmanca bir adamdır.

Brook'un taklidi yoktur çünkü Brook'un Hasır Şapka Korsanları'na dahil olduğu bilinmemektedir.

Çaylaklar

Sahte Luffy, Yeni Dünya'ya girmek için daha güçlü bir tayfa oluşturmak istediklerini, bu nedenle de yeni tayfa üyeleri aradıklarını duyurmuştur. Yeni üye olmak için başvuranların ödülünün en az 70.000.000Beli-1.gif olması gerekmektedir. Şu ana kadar alınan yüz kişiden en güçlüleri:

  • Yağlı-Saç Caribou: Kardeşi Coribou ile denizcileri öldürmekle ünlü eski bir korsan kaptanıdır.

Hikayeleri

Sahte Hasır Şapka Korsanları yaptıkları birçok inanılmaz iş ile ün salmış olan Hasır Şapka Korsanları'nın en çok isimlerinin gündemde olduğu anda ortalıktan kaybolmalarından faydalanmış ve onların kılığına girerek Sabaody Takımadaları'nda sefa sürmeye başlamışlardır. Zaman içinde tüm ada sakinleri onları tanımış ve zorbalıklya ünlenen bu tayfadan korkmuşlardır. Bir süre sonra ise Yeni Dünya'ya girmek için tayfalarını güçlendirecekleri, yeni üyeler alacaklarını duyurmuşlardır. Bu gelecek kişilerin ödüllerinin ise en az 70.000.000Beli-1.gif olması şartını koşmuşlardır. Bu şekilde denizcileri öldürmekle ünlü korsan kaptanı 190.000.000Beli-1.gif ve 210.000.000Beli-1.gif ödüllü iki kardeş Caribou ve Coribou'yu tayfalarına katmışlardır.

Günün birinde ise Sahte Hasır Şapkalar'ın bulunduğu bara Nami oturmuştur. Sahte Luffy çekici bir bayan olan Nami'ye onunla bir şeyler içmek istediğini söylemiştir, Nami ise sakince onu reddetmiştir, Nami'nin bu yaptığı oradaki insanları bir hayli şaşırtmıştır, Hasır Şapka Luffy'ye karşı çıkan birinin olması. Bunun üzerine Sahte Nami masadan ayrılıp Nami'nin yanına gelerek ona silah doğrultup Sahte Luffy'nin teklifini kabul etmesse onu öldüreceğini söylemiştir, Sahte Nami o anda oraya varan Usopp'un yaptığıbir patlayan bitki saldırısı ile bir bitki tarafından yutulmuştur. Ardından Usopp ve Nami oradan ayrılmıştır. Nami ayrılırken sahte tayfadan bir yıldırım bulutunu esirgememiştir. Sinirlenen Sahte Luffy, bir süre sonra onların peşine düşmüş ve bu sırada yanlışlıkla bir iki kişiyi vurmuştur, tabii bu zorbalığına karşı koyacak kimse olmadığı için sorun yoktur. O sırada gerçek Luffy ona yanlışlıkla çarpmıştır, özür dilese de Sahte Luffy sinirlenmiştir ve karşılaşmaları böylece gerçekleşmiştir.

Tayfanın kalan üyeleri Sabaody çimenlerinde yürürken karşılarına Chopper çıkmıştır. Tayfa onu tanımış ve gerçek tayfanın dağılmasından sonra evcil hayvanlarının başı boş kaldığını tahmin ederek bir tilki olan Sahte Chopper'ı atıp gerçeğini almaya karar vermişlerdir. Sahte Robin, Chopper'ı kandırmak için ona bir salatalık uzattığı sırada bir takım adamlar tarafından çuvalla götürülmüştür.

Tayfanın Gücü

Tipik dolandırıcılardır. Tayfadaki esas üyelerin gücünün Hasır Şapka Korsanları karşısında Bellamy Korsanları'nın seviyesinde olduğu tahmin edilmektedir, yani Hasır Şapka Korsanları'nın kolayca yenebileceği bir seviyede. Kendilerini güçlü göstermek için onların kılıklarına girmelerine bakarak bunu rahatça anlayabiliriz. Sabaody Takımadaları'nda ün kazanan bu tayfa bir süre sonra tayfaya ödülü 70.000.000Beli-1.gif'den yüksek olan yeni korsan kaptanlarıalabilecekleri haberini yaymışlardır. Ve böylece yaptıkları görüşmelerle bir çok güçlü korsanı saflarına almışlardır.

Tayfanın taklitçi olan yani esas sekiz üyesinin güçleri henüz tam olarak bilinmemektedir ama gerçeklerinden daha güçsüzlerdir. Sahte Luffy, Sahte Nami ve Sahte Sogeking birer tabanca taşırken görülmüşlerdir ayrıca Sahte Zoro da üç adet kılıç taşımaktadır, bu silahları kullanmaktaki yeteneklerinin ise ne derecede olduğu bilinmemektedir. Usopp tayfadan birini bir tek patlayan bitki saldırısı ile haklarken Nami ise geri kalanını bir yıldırım bulutuyla halletmiştir. Ancak oldukça yapılı olan Sahte Luffy ve Sahte Sogeking bu saldırıdan kısa bir süre sonra kendilerine gelmeyi başarmışlardır.

Buna ilaveten Usopp ve Nami'nin eski hallerine göre ne oranda güçlendikleri bilinmemektedir.

Notlar

  • Yeni üye alımında Luffy'nin soy-ismi "Monky" olarak yanlış yazılmıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki