FANDOM

One Piece'in birçok video oyununda Zoro bu video oyunlarına özel çeşitli teknikler kullanmıştır.

  • Ittoryu: Shishitou (獅子刀(ししとう); Shishitō (kelime anlamı "Aslan Kılıcı")): Zoro'nun diğer kombo saldırılara destek veren klasik çapraz kesişidir. Shishitou standard Zoro diagonal cut, mainly serves to make a combo to another attacks. Shishitou tatlı bir tür yeşil biberin japonca adıdır. Grand Battle!, Grand Battle! 2, One Piece Grand Battle 3 ve One Piece: Grand Battle! Rush! (Grand Battle serileri) oyunlarında kullanılmaktadır.
  • Nitoryu: Takitate (滝断(たきたて); Takitate (kelime anlamı "Çapraz Bölümlü Şelale")9: Zoro iki kılıcını çaprazlayarak genelde Shishitou'yu izleyen ileri doğru kesiş yapar. Takitate japoncada pişmiş pirinç demektir. Grand Battle ve Grand Battle 2'de kullanılmaktadır.
  • Nitoryu: Hachimaki (蜂巻(はちまき); Hachimaki (kelime anlamı "Dönen Arı")): Zoro iki kılıcını havaya saplar. Hachimaki ayrıca kafa bandı anlamına gelmektedir. Grand Battle ve Grand Battle 2'de kullanılmaktadır.
  • Ittoryu: Nezumizan (鼠斬(ねずみざん); Nezumizan (kelime anlamı "Fare Füzesi")): Zoro yerden ileriye doğru uçan saldırı yapar. Nezumi-zan ayrıca üstel seri anlamına gelen bir terimdir. Grand Battle ve Grand Battle 2'de kullanılmaktadır.
  • Nittoryu: Kama Kiri (鎌斬り(かまきり); Kama Kiri (kelime anlamı "Hilal Kesişi")): Zoro havadayken kılıçlarını aşağı doğru çaprazlama savurur. Kamakiri dua eden peygamber devesidir. Grand Battle ve Grand Battle 2'de kullanılmaktadır.
  • Ittoryu: Kumanbachi (熊罰(くまんばち); Kumanbachi (kelime anlamı "Ayı Cezası)): Zoro havadayken kılıçlarını aşağı doğru saplama pozisyonuna getirir. Cabaji'nin Ichirin-Zashi'sine benzer. Kumanbachi bir eşek arısı türünün japoncasıdır. Grand Battle ve Grand Battle 2'de kullanılmaktadır.

Also on FANDOM

Random Wiki