FANDOM

Sadece baş amiral olduğu bilinmektedir. İlk kez 151. bölümde yeni Shichibukai seçiminde gösterilmiştir. Yanında ufak bir keçi bulundurmaktadır.Şeytan meyvesinin gücü onu dev bir buda heykeline dönüştürür bu sayede o çok güçlü olur ayrıca elleriyle büyük şok dalgaları yaratabilir. Filo baş amirali olmadan önce kendisi şu an ki amiral rütbesinde bulunan Aokiji, Kizaru ve Akainu' nun rütbesindeydi. Amiral Kizaru onun ekibindeydi.

Yeni dünyada Garp ile birlikte bir çok savaşa marineford adı altında omuz omuza girmiştir.Yaptığı büyük savaşlardan birisi de Garp ile omuz omuza verip Altın Aslan ile Marineford da yaptığı savaştır.Savaşın sonunda Marineford'da büyük hasar meydana geldi. Shiki Impel Down'a kapatıldı. Koramiral Garp baş amiral rütbesini bir kaç kez geri çevirdiği için amirallik rütbesi Sengoku'ya verildi. Seride Eiichiro Oda kafa karışıklığını önlemek adına Garp'ın Sengoku'dan daha güçlü olduğunu belirtmiştir.

Ayrıca yediği şeytan meyvesi sayesinde büyük altın bir buddha diye adlandırılan bir heykele dönüşmektedir.

Also on FANDOM

Random Wiki