FANDOM

Kızıl Saç Shanks
SHANKS.jpg
İstatistikler
Japonca Adı: 赤髪のシャンクス
Söylenişi: Akagami no Shankusu
Türkçe Adı: Kızıl Saç Shanks
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bölüm 1, Anime Bölüm 3
Grubu: Kızıl Saç Korsanları, Yonkou, Jolly Roger Korsanları(eski)
Statüsü: Kaptan, Korsan
Lakap: "Kızıl Saç"
Japon Ses Aktörü: Shūichi Ikeda
Yaş: 37
Doğum Günü: 9 Mart
Boy: Bilinmiyor
Kelle Ödülü:
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: {{{mjad}}}
Anlamı: {{{anlam}}}
Türü: {{{mtipi}}}

Kızıl Saç Shanks (赤髪のシャンクス, Akagami no Shankusu) Kızıl Saç Korsanları'nın kaptanı ve Luffy'nin macerasına başlamasını sağlayan korsandır. Ayrıca Yonkou'dan biri.

Görünüm

Shanks her zaman uzun siyah pelerin, dizaltı pantolon ve sandalet giyer. Luffy ile karşılaşana kadar da hasır bir şapka takardı. Ayrıca hafif kirli sakalı vardı. Shanks'ın en dikkat çekici yanı kızıl saçıdır. Ayrıca sol gözünün üstünde Karasakal'ın açtığı üç yara izi vardır ve Luffy'i kurtarırken sol kolunu kaybetmiştir. Belinin sağ kısmında her zaman bir Sabre taşır.
Shanks04.png

Kişilik

Shanks One Piece Dünyası'ndaki arka planda kalmış efsane karakterlerden biridir. Zamanını tayfasıyla birlikte dünyanın etrafında seyahat ederek geçirmektedir. Shanks diğer kaptan korsanlar gibi acımasız değildir ve tayfasını korkuyla yönetmez. Dost canlısı doğasıyla Mihawk gibi ciddi bir karakteri bile kendi eğlencesine ortak edebilmektedir. Başlarda şapşal görünmesine rağmen zor durumlarda akıllı çözümler üretebilmektedir. Örneğin; iki kişinin farklı görüşleri paylaşmasının, ayrı yollarda yürümelerinden daha iyi olacağına inanıyor.

Shanks kendisine ne olacağını düşünen biri değildir. Biri yiyecek ve içecekleri yere atsa hemen alır ya da üstüne tükürse dövüşle karşılık vermez; tayfasıyla birlikte güler geçer. Kolunu kaybetmesi bile onu üzmedi. Fakat birinin dostuna saldırmasını asla affetmez. Shanks ve tayfası buldukları her fırsatta parti yapıp alkollü içecekler içerler. Oda'ya göre One Piece karakterleri içinde kendisine en çok benzeyen Shanks'tır. Nedeni ise; ikisinin de eğlenmeyi ve partileri sevmesidir. Ayrıca dostu tehlikede olmadığı sürece gereksiz yere kan dökülmesi fikrine karşıdır.

Shanks'ın muzip bir kişiliği de bulunmaktadır. Luffy'e yaptığı şakalardan büyük keyif almaktadır. Oda'ya sorulan bir soruda eğer bir çocuk Shanks'tan bir Şeytan Meyvesi isterse ona yemek için 10 yaş genç olduğunu söyleyip çocuğu kızdıracağını söylemiştir. Shanks Luffy'nin çocukluğunu kendininkine benzetmektedir.

Çoğu zaman sakin ve cesur görünmesine rağmen işler ters gittiğinde panik yapmayı çok sever.

Güçleri ve Yetenekleri

Shanks'ın hiç bir dövüşü gösterilmemiştir ama buna rağmen Şahingöz ile günlük düellolar yapması onun çok iyi bir kılıç ustası olduğunu gösterir. Yonkou olması, Haki kullanıcısı olması özellikle Kral Hakisi, Beyaz Sakal'ın hakili saldırısını basit bir kılıçla durdurması ve Marineford savaşını bitirmesi çok saygı duyulan ve güçlü biri olduğunu gösterir.
Shanks vs Barbablanca.png

Shanks'ın Beyaz Sakal ile olan düellosu.

Kızıl Saç Korsanları
Üyeler: Shanks  • Ben Beckman  • Lucky Roux  • Yasopp  • Rockstar
Gemi(ler): Shanks'ın Eski Gemisi  • Kızıl Kuvvet
Yetenekler
Dövüş Stilleri: Haki
Silahlar: Shanks'ın Kılıcı
Bağlantılı Başlıklar
Hikaye Ark(ları): Yüzbaşı Morgan Arkı  • Jaya Arkı  • Enies Lobby Sonrası Arkı
Yerler: Fuschia Köyü  • Yeni Dünya
Diğerleri: Yonkou

Yonkou
Üyeler: Shanks  • Kaidou  • Marshall D. Teach  • Charlotte Linlin
Eski Üyeler: Edward Newgate (ölü)
Gemiler: Kızıl Kuvvet  • Moby Dick
Yetenekler
Şeytan Meyveleri: Gura Gura no Mi  • Yami Yami no Mi
Dövüş Stili: Haki
Bağlantılı Başlıklar
Tayfalar: Kızıl-Saç Korsanları  • Beyazsakal Korsanları  • Karasakal Korsanları
Yerler: Yeni Dünya

Also on FANDOM

Random Wiki