FANDOM

Smoker

Smoker

Yeni Dünya 'da (New World ) bulunan G-5 Denizci Üssü'nde Yardımcı Amiral olan Smoker mangada ilk olarak korsanlar kralı Gol D. Roger 'in kasabası Loguetown' dan sorumlu kaptan rütbesinde iken Alabasta olaylarından sonra Commodore rütbesine terfi etmiş, Marineford Savaşı'ndan sonraki geçen iki yıl içinde de Yardımcı Amiral rütbesini elde etmiştir . Kullandığı şeytan meyvesi logia türü Moku Moku no Mi yani dumandır.Gerçek adının ne olduğu bilinmemektedir,kullandığı meyve nedeniyle Smoker veya The White Hunter gibi isimlerle anılır.Güçlü bir denizci olmasına rağmen üstlerini takmaması ve emir-komuta zincirinde bazen kendi kafasına göre davranıp uymaması ileri düzey bir rütbe almasına her zaman engeldir. Arabasta daki olaylarda ısrarla Sir CrocodileLuffy 'nin yendiğini söyleyip kendine mal etmemesi ne kadar sağlam bir kişiliğe sahip olduğunu gösterir. Silahı ucuna kairoseki takılı bir jitte'dir. Ayrıca Gol.D.Roger'in idamına şahit olmuştur.

Monkey D.Luffy ile Karşılaşmaları

Monkey D. Luffy Loguetown kasabasına geldiği zaman ilk karşılaşmasında şeytan meyvesini kullanmasına gerek olmayacağını düşünmüştür. Monkey D. Luffy kasabayı terk ederken ki karşılaşmasında da kolaylıkla Luffy'yi mağlup edip işini orda bitirmeyi istemiş ancak Luffy'nin babası Monkey D. Dragon tarafından engellenmiştir. Daha sonraki Arabasta'da karşılaşmalarında da Portgas D. Ace araya girmiş Luffy ve tayfası oradan sıvışmıştır.Luffy'i bu kadar yakalamayı istemesine rağmen Luffy'nin isteği üzerine Zoro tarafından hayatı kurtarılmıştır.Luffy'ye gerekçesini sorduğunda Luffy ona "Sen iyi birisin" cevabını vermiştir. Ace'in idamı sırasında Marineford'da yine Luffy'i yatırmış ancak bu seferde korsan kraliçe Boa Hancock tarafından engellenmiştir.
Youngsmoker

Gol D.Rager'in idamında Smoker

Also on FANDOM

Random Wiki