FANDOM

Tashigi nach dem Enies-Lobby-Vorfall.jpg

Tashigi, Smoker'ın sağ koludur ve G-5 donanma filosunun kaptan yardımcısıdır.

Görünüşü

Tashigi, omuzuna kadar gelen lacivert saçlı ve koyu kahverengi gözlü, gözlük takan bir kızdır. Kırmızı çerçeveli gözlüğünü takmadığı zaman saçınataktığı görülür. Roronoa Zoro'nun çocukluk arkadaşı ve rakibi olan Kuina'ya aşırı derecede benzer.

Kişiliği

Ciddi duruşuna yakışan ciddi bir karaktere sahip olan Tashigi, Smoker gibi deniz donanmasının dünyaya adalet getireceğine inanır ve korsanların hatalı olduğunu savunur. Zoro'nun korsan olduğunu öğrenmeden önce onunla sıcak ve anlayışlı bir tavırla konuşmasına rağmen bu tavrı karşısındakinin korsan olduğunu öğrenince tamamen değişmiş, Zoro'yu yenmeyi ve adaletin karşısına çıkarmayı kendine amaç edinmiştir. Ciddi karakterine rağmen Smoker'ın da sinirine dokunan bir sakarlığı vardır. Gözlükleri olmadan görüşü fazla kısıtlıdır, ve genelde düşen gözlüklerini aramak önceliğidir.

Tashigi bir kılıç ustasıdır ve kılıçlara karşı büyük bir hayranlık beslemektedir. Yanında kılıçlar hakkında bilgi içeren bir kitap taşır. En büyük hayali bütün ünlü kılıçları korsanların elinden alıp bir araya getirmektir ki buna Zoro nun kılıçları da dahildir. 

Luffy ve tayfasının Grand Line'a girişlerinie kadar Smoker ile beraber Loguetown'daki korsanları yakalayıp orada huzuru sağlamayı amaçlamaktaydılar. Fakat Hasır Şapka Korsanları'nın Loguetown'a gelip Smoker'ın elinden  kaçışından sonra Smoker'la beraber onların peşine düşmüştür. Smoker'ın Luffy'yi yakalama takıntısı ile Tashigi'nin Zoro'yu yakalama takıntısının benzerliği de dikkat çekmektedir.

Also on FANDOM

Random Wiki