Fandom

One Piece Wiki

Tenryuubito

692pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

World Noble Infobox.png
Tenryuubito (天竜人Tenryūbito) dünya çapında asilzadele kabul edilen kişilerdir. Dünya hükümetinin yaratıcılarının torunları olarak her türlü hakka sahip oldukları hem hükümete bağlı olanlar tarafınfan hem de sivil halk tarafından kabul edilmektedir. Bu durum Tenryuubito ların kimsenin onlara karşı gelemeyeceklerini ve hatta gelmek istemeyeceklerini düşünmelerine yol açmış ve dünya çapında onların gözlerine bile bakmaya cesaret edemeyen bir topluluk oluşmasıa neden olmuştur. Kendilerini diğer insanlardan farklı görürler, hatta hayvanmışlar gibi sırtlarına binip gezerler, bir sebep olmaksızın vurup öldürmeyi kendilerine verilmiş bir hak olarak görürler. Onlardan birine saldırmak bir savaş gemisinin ve yanında amiralin olay mevkine (Shaboody Takım Adası) gelmesine sebeb olur.

Tenryuubito 'lara karşı gelmek hiç kimse tarafından normal karşılanmamaktadır, donanma amiralleri tarafından bile. Halk artık onlara karşı gelme olasılığını bile akıllarına getiremeyecek kadar korkutulmuş durumdadır. Bu yüzden Monkey D. Luffy nin, arkadaşı Hatchan'ı vurduğu inin Saint Charloss a attığı yumruk gazeteye manşet olacak kadar önemli bir olay olarak görülmektedir. 

Sadece siviller ve donanma değil bazı ünlü korsanların da Tenryuubito'lara karşı gelmeyi kolay bir durum olarak görmediği, Luffy nin attığı yumruğa Eusstass Kid'in ve Trafalgar Law'un verdiği tepkilerden bellidir.

Also on Fandom

Random Wiki