FANDOM

Trafalgar Law
Law
İstatistikler
Japonca Adı: Trafalgar Law
Söylenişi: Torafarugā Rō
Türkçe Adı: Trafalgar Law
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bölüm 498 ; Anime Bölüm 392
Grubu: Kalp Korsanları
Statüsü: Korsan ; Shichibukai (eski)
Lakap: Ölüm Cerrahı
Japon Ses Aktörü: Hiroshi Kamiya
Kelle Ödülü: 440,000,000Beli-1
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: Ope Ope no Mi
Anlamı: Cerrahi Oda
Türü: Paramecia

Trafalgar Law[1], aynı zamanda Ölüm Cerrahı olarak da bilinir, North Blue'dan bir korsan tayfası olan Kalp Korsanları'nın kaptanı ve doktorudur. 11 Süpernova olarak adlandırılan (daha sonraları En Kötü Nesil denmiştir bu gruba) grubun üyesi olmasının yanında, zaman atlamasının ardından bir Shichibukai olmuş ancak Hasır Şapka Korsanları'yla ittifak kurması nedeniyle Oramiral Fujitora tarafından görevinden alınmasıyla statüsünden men edilmiştir. Law, diğer bir çok korsan gibi One Piece'i bulmayı hayal etmektedir. Zaman atlaması sırasında kelle ödülü, Shichibukai olması sebebiyle dondurulmadan önce, 200.000.000Beli-1'den 440.000.000Beli-1'ye yükselmiştir.

Görünüşü

Law, ince ve uzun bir yapıya sahiptir. Sarı gözlerinin altında ince gölgeler vardır (animede gözleri gri olarak gösterilir.) ve ağzı genelde gülüyor olarak görülür. Favorileri ve küçük siyah top sakalı dışında büyük bir çoğunluğu kapalı olan ( kuzey tarzı kürklü beyaz, dibinde siyah noktalar olan şapkası tarafından) koyu mavi saçları/tüyleri vardır (animede siyahtır).

Göğüs bölgesinde kendi korsan bayrağı olan, siyah kollu ve sarı kapüşonlu bir kıyafetle de görülmüştür. Law ayrıca aynı şapkasındaki noktalara benzer noktalar olan bir kot da giyer. Bu noktalar kotunun diz ve ayak bileği alanlarında bulunur. benekli garip işaretler vardır ancak kotunun rengi daha koyudur. Siyah sivri ayakkabıları vardır ve iki kulağında da iki tane küpe bulunur.

Kollarında, ellerinde kabile tarzı dövmeler vardır ve parmaklarının üstündeki dövmelerde siyah renkte D - E - A - T - H ("ÖLÜM" anlamına gelir) yazar. İlk olarak mangada sol ortaparmağında dövme yoktu (A harfi eksikti) ancak sonraları bu düzeltildi ve tüm parmaklarında dövmeler görünür duruma geldi. Ayrıca iki elinin de üstünde siyah stilleştirilmiş haçlar vardır. Göğsünde yine kabile tarzı kendi korsan bayrağının dövmesi bulunur. Omuzlarında daha basit kalp dövmeleri ve sırtında kendi korsan bayrağının dövmesi vardır.

Çocukken Law yine aynı tarz bir şapkaya sahipti ve bu sefer gözlerinin altındaki gölgeler daha yakındı gözlerine. Mavi bir laboratuvar ceketi  kırmızı bir kravat, koyu mavi bir şort ve yeşil ayakkabılar giyiyordu. Sağ elinde bir neşter ve sol elinde bir kurbağa tutar bir haliyle Oda tarafından resmedilmiştir. Büyük ihtimalle küçüklüğünden beri Law'un doktor olmak istediğine gönderme yapan bir tasvirdir.

Süpernovaların zaman atlaması sonrası tasvirlerinde Law'un eski şapkasını değiştirdiği ve kalın bir uzantısı olan kubbemsi bir şapka taktığı görülür. Eski t-shirt'üne benzer bir t-shirt giyer ve üstünde siyah bir ceket vardır. Punk Hazard'ta zaman atlaması sonrası şapkasını giyen Law, uzun, üzerinde sarı renkle yapılmış kendi korsan bayrağı bulunan ve bu işaretin çevresini sardığı siyah bir ceket de giymektedir. Siyah botları da vardı.

Galeri

Kişiliği

Shichibukai olmak için Karargah'a 100 korsanın kalbini yollayan kaçık bir adam!! Tam bir pislik!!

— Bir G-5 denizcisi[2]

Law, aşırı rahat ve neredeyse her zaman hafifçe gülümsediği görülen bir karakterdir. Gülümsemediği zamanlarda da ya inanılmaz şok olmuştur ya birilerine bir şeyler anlatıyordur ya derin düşünceler içindedir ya da Chopper yürüyemediği için onun kafasına bağlandığı zaman gibi çok utanmıştır. Zaman atlamasından sonra eskisi gibi gülümsemez ancak dikkatli ve gözlemci bir ifade vardır yüzünde. Şimdi genelde birilerini kışkırtmak istediğinde ya da bir plan tıkır tıkır işlediğinde gülümsediği görülür. Dünya Hükümeti'nin "tehlikeli" olarak gösterdiği başka korsanlara yaklaşımı da daha bir umursamazdır aslında. Mesela ilk göründüğü zaman X-Drake'e gelişigüzel bir biçimde ne kadar insan öldürdüğünü sormuştur. Eustass Kid'e, Takımadada en çok aranan süpernovaydı, herhangi bir rahatsızlık duymadan el hareketi çekebilmiş ve hatta bu sırada umarsızca gülümsemiştir.

Tayfası

Law tayfasına katılması için eski-köle kaptan Jean Bart'ı köle zincirinden kurtarıp tayfasına çağırarak müretebatını güçlendirmiştir. Onun tayfasında birde Bepo adında bir ayı vardır ayrıca Bepo Law'ın en yakını olarak dikkat geçmiştir Bepo sıradan ayı değil dövüş sanatlarının bir ustasıdır. Ayrıca tayfanın uzerınde kendı sembollerinin oldugu tulumları vardır, yeni katılan Jean Bart harıc tüm tayfasının kıyafeti aynıdır..

Önemli Dövüşleri

Yetenekleri ve Şeytan Meyvesi

Trafalgar Law bir şeytan meyvesi kullanıcısıdır. Onun, yediği şeytan meyvesi, küresel bir bölgeyi yaratması için ona izin verir. Bu bölgede, o,istediğini ayırabilir ve halkası içine aldıgı varlık ve kurbanlar mesafe ne olursa olsun parçalara ayrılırlar. Bu yetenek ile ayrılan insanların vücutlarının ayrılmasına ragmen öldürülmediği görülmüştür ancak istediği kadar insanı etkisiz hale getirecek harika bir güçtür. Law ayrıca ayırdıgı parçaları istediği yerlere yerleştirebilir.2 yıl aradan sonra gücünü katlayarak geliştirmiştir.Room adındaki küçük odacığı nerdeyse bir ada kadar büyütebilmeyi başarmıştır.

Ivır Zıvır

  • Law'un adı, gerçek hayattaki bir korsan olan Edward Low'un adından türetilmiştir. Law'un görünürde kötü şöhretli zalimliği, Edward Low'un öldürmeden önce kurbanlarına çektirdiği vahşi işkencelerden alınmadır.
  • Şimdiki zamanda Doflamingo'yu yarayabilen ilk ve tek kişidir. 
  • Trafalgar, İspanya'nın güneybatısındaki bir burundur. İsim aslında Arapça kökenlidir ve "Batı Burnu" anlamına gelir. Trafalgar Savaşı adı verilen, Napolyon Savaşları sırasında İngiliz güçlerine karşı Fransız ve İspanyol güçlerinin savaştığı deniz savaşının, ünlü mekanıdır. Londra'nın ünlü mekanlarından Trafalgar Meydanı, bu savaşın adını taşır. İngiliz Kraliyet Donanması'nda aynı nedenden ötürü Trafalgar ismi verilen bir denizaltı sınıfı da vardır.
  • Law'un doğumgünü 6 Kasım, aslında ismine yapılmış bir göndermedir. to 10 anlamına gelebilirken,ro da 6 anlamına gelebilir. Torafarugā . Tashigi ile doğumgünü aynı gündür.
  • İlk bilinen yedi Shichibukai gibi herhangi bir hayvan teması olmamasına rağmen, Luffy'nin ona "Torao" olarak seslenişi Tora'yı andırır. Tora Japonca'da "kaplan" anlamına gelir.
  • 26 yaşında en genç Shichibukai'dir.
    • Ayrıca 191 cm boyuyla Boa Hancock ile birlikte en kısa üye olma durumunu da paylaşır(gerçi Buggy'nin boyu resmi olarak açıklanmamıştır.).
  • Brannew, 700. sayıda Shichibukai'yi tanıtırken, Law'un adı "Rocky Limanı Olayı'nın |ロッキーポート事件|Rokkī Pōto Jiken}} arkasındaki beyin" olarak geçer. Bu zamana kadar bu olay hakkında herhangi bir bilgi verilmemiştir.
  • İronik olarak, Law'un aranıyor posterinin arkaplanında Bepo, Luffy'nin posterinde arkasını dönmüş olan Usopp'a benzer bir şekilde durur.
  • 4. Japon Popülerlik Sıralaması'nda Law, One Piece'teki en popüler dördüncü karakterdir. Bu onu, Luffy ve Zoro haricinde en popüler Süpernova yapıyor.
  • Law, korsan bayrağının "gülücük" stilini kullanır. Bundan önce ilk defa, onun eski üstü olan Donquixote Doflamingo tarafından kullanıldığı görülmüştü. Ancak Doflamingo'nun gülücüğünden farklı olarak Law'unkinde bir "iptal" işareti yoktur. Bu gülücüğün anlamı hala belli olmasa da, her neyi simgeliyorsa simgelesin, Law onu desteklemektedir.
  • Buffalo, Law'un, Doflamingo'nun bir müttefiği olarak "Kalp koltuğuna" oturacak sıradaki kişi olduğunu belirtmişti. Bu boş koltuk daha sonraları 700. sayıda diğer üç koltuk ile birlikte gösterildi.
  • Law'un karakter şarkısı, One Piece Log Collection - Sabaody CD'nin bir bonus şarkısı olarak yayımlanan, Dr. Heart Stealer'dır. Bu büyük ihtimalle, Shichibukai olmak için 100 korsanın kalbini ele geçirmesine veya kişilerin kalplerini vücutlarından çıkardığı yeteneği "neşter"e bir göndermedir.

Yararlanılan Kaynaklar

  1. One Piece Manga - 53. Cilt 515. Sayı|Trafalgar Law'un adı Latin harfleriyle yazıldı.
  2. One Piece Manga and Anime — 67. Cilt, 659. manga bölümü ve 584. anime bölümü. Law, zaman atlamasından sonra bir Shichibukai olarak ilk defa ortaya çıkıyor.

Kalp Korsanları
Üyeler: Trafalgar Law  • Bepo  • Jean Bart  • Shachi  • Penguin
Yetenekler
Şeytan Meyveleri: Ope ope no Mi
Silah Bazlı: Kikoku
Dövüş Stili: Haki
Bağlantılı Başlıklar
Hikaye Arcları: Sabaody Takımadaları Arc  • Marineford Arc  • Savaş-sonrası Arc  • Punk Hazard Arc  • Dressrosa Arc
Yerler: Punk Hazard  • Zou
Diğerleri: En Kötü Nesil  • Shichibukai