FANDOM

Urouge
Urouge
İstatistikler
Japonca Adı: ウルージ
Söylenişi: Urūji
Türkçe Adı: Urouge
Grubu: Günahkâr Keşiş Korsanları
Statüsü: Korsan; Kaptan
Lakap: Şeytan Keşiş
Japon Ses Aktörü: Taiten Kusunoki
Kelle Ödülü: - style="font-size:0.83em;" Ödül: 108,000,000Beli-2.gif
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: {{{mjad}}}
Anlamı: {{{anlam}}}
Türü: {{{mtipi}}}

Urouge Skypiea gibi bir gökyüzü adasından gelen, keşişken korsan olmuş (ya da keşiş lakaplı bir korsan) biridir. Sabaody Takımadaları'nde başındaki ödül 100,000,000Beli-2.gif 'den yüksek . 11 kişi içinde başındaki ödül en düşük olan kişidir. Urouge Gökyüzü Adası'ndan gelmiştir. Kanatlar Bilka kökenli olduğunu göstermektedir.

Görünümü

Urouge hem boyu hem genişliği çok yüksek olan büyük bir korsandır. Ayrıca Uygulatıcıların giydiğine benzer beyaz tam gövdeli kolları kopmuş bir giysi giymektedir (aynı zamanda tayfanın geri kalanının da giydiği). Kollarında, pazılarının etrafında aleve benzer iki dövme bulunmaktadır. Basil Hawkins gibi Urouge'da siyah eldivenler takmakta ve boynunda kırmızı büyük boncuklu bir kolye bulunmaktadır. Yüz özelliklerine gelince, Urouge'un yüzü, mutsuzken bile sürekli gülümseyen bir totem maskesinin andırmaktadır. Gülümsemesinin dışında sol gözünün üstünde bir dikiş izi bulunmakta ve çenesinde belirgin ve simsiyah bir sakalı vardır ve her iki yanından saçıyla birleşmektedir. Ayrıca ağzını iki yana doğru genişletebilmektedir. Saç stili ise kısa, spor görünümlü ve keşişlerinkine benzer pürüzsüz kesimlidir.

İlişkileri

Tayfası

Adamları ondan "Başrahip" olarak bahsetmektedirler.

Güç ve Yetenekleri

Urougekas.png

Urouge kaslarının şişirdikten sonra

Urouge kendine silah olarak kendine rakiplerine karşı gürzle vurur gibi kullandığı, altıgen şeklinde büyük bir sütun seçmiştir. Kullanmadığı zamanlarda omuzlarında asılı olarak durmaktadır.

Urouge'un ayrıca Kuma'nın boyunu bile aşan, vücudunun devasa bir boyuta yükselmesini sağlayan bir yeteneği vardır. Bu yetenek ayrıca Urouge'nin kas gücünü de arttırmaktadır. Bu yeteneğin Şeytan Meyvesi'nden gelip gelmediği bilinmiyor.

Saldırılar

  • Inga Sarashi (因果晒し (いんが ざらし) Kader Beyazlatma (Bleaching Karma(): Urouge devasa kaslı boyutuna dönüştükten sonra hedefine muazzam gücüyle birçok kez yumruk atmaktadır. İlk kez bir Pacifista ile dövüşürken kullanılmıştır.

Hikaye

Shabondy Takım Adalar Bölgesi Arkı

İlk kez Kid Korsanları'ndan Killer ile aralarındaki kısa dövüş sırasında görülmüştür. Dövüş eski denizci subayı X. Drake tarafından birbirlerine daha fazla zarar vermemeleri amacıyla durdurulmuştur.

Urouge daha sonra tayfasının Dünya Asilleri'nin kendilerine doğru geldiğini söylerken ve diğer korsanlar ve sivillerle birlikte asillere saygı gösterirken görülmüştür. Bir tenryuubitoya karşı geldiği ve onu öldürmeye çalıştığı için Zoro'ya saygı duymuştur. Kendiside sadece "uzakta oturmayı" tercih etmiştir. Ayrıca yarımcı kaptanının bu kadar yüksek ödüle sahip olduğunu görünce kaptanının gücünü de merak etmiştir.

Ace'in idamını okuduğu sırada rahatsız olmasına rağmen yüzündeki gülümseme kaybolmamıştır.

Luffy'nin Tenryuubito'ya saldırdığı haberlerini duyduğunda Hasır Şapkalara "baş belaları" demiş fakat aynı zamanda davranışlarından etkilenmiştir.

Son Olaylar

Urouge 2.jpg

Urouge, Ateş Yumruk Ace'in idamı hakkındaki haberleri okuyunca dehşete kapılmıştır.

Son olarak Pacifistalardan biriyle dövüşüp yenildikten sonra Pacifistaya denizci karargahından serbestçe geçmesine izin verip vermyeceğini sorarken görülmektedir. Fakat Basil Hawkins ve Kizaru arasındaki dövüşün olduğu yere doğru sürüklenmiştir. X. Drake dövüşe katıldıktan sonra karşı saldırıya geçmiş ve bir çeşit "doping" tekniğiyle boyu gitgide büyüyerek Pacifista ile dövüşebilecek duruma gelmiştir.

Başarılı saldırısıyla Pacifistayı bir binaya fırlatmış fakat omzundan bir ışınla yaralanmıştır. Drake Pacifistayla dövüşürken Kizaru'nun orada olduğunu unutup dikkatsiz davranmış, bu dikkatsizliği yüzünden Kizaru'nun onu birkaç bina boyunca fırlatabilecek tekmesine maruz kalmıştır.

Kizaru'nun Hawkins, Apoo ve Drake'yi yendiği sırada o yerde kanlar içinde yatıyordu.

Filo Amirali Sengoku'ya iletilen son raporda Kizaru'nun Shabondy'de 500 korsan yakaladığı bildirilmiştir. Urouge ve tayfasının onlardan biri olmaması bir şekilde oradan kaçtığının göstergesidir.En son mangada bir gökyüzü adasında dinlenirken gösterilmiştir.

Büyük Dövüşleri

Notlar

  • Urouge'un adı 16. yüzyıl Türk Korsanı, Barbaros kardeşlerden biri olan Oruç Reis'ten gelmektedir.
  • Urouge Süpernovaların içinde ödülü en düşük kişidir. Ödülündeki "108" numarası Doğu inanışındaki mistik bir numaraya benzemektedir. (Zoro'nun 108 Top Atışı saldırısı gibi) Japon Budist inancına göre tüm erkekler nirvanaya ulaşmak için 108 günaha karşı direnmelidirler.
  • Urouge'un kasları gelişip boyu büyüdüğünde giysisine sığamamaktadır. Bu yüzden dolayı Şeytan Meyvesi kullanıcısı olmayabilir (Şeytan Meyvesi güçlerinin giysi ve aksesuarları dönüştürmesi gibi) ya da güçleri giysilerine etki etmeyen birkaç güçten biridir.

Dış Bağlantılar

11 Supernova
Üyeler: Monkey D. Luffy  • Roronoa Zoro  • Capone Bege  • Jewelry Bonney  • Basil Hawkins  • Scratchmen Apoo  • Eustass Kid  • X. Drake  • Urouge  • Killer  • Trafalgar Law
Yetenekler
Şeytan Meyveleri: Gomu Gomu No Mi
Dövüş Stilleri: Santouryu  • Haki
Bağlantılı Başlıklar
Tayfalar: Hasır Şapka Korsanları  • Kid Korsanları  • Kalp Korsanları  • Drake Korsanları  • Hawkins Korsanları  • Bonney Korsanları  • Günâhkar Keşiş Korsanları  • Firetank Korsanları  • On Air Korsanları

Also on FANDOM

Random Wiki