FANDOM

216px-X. Drake.png
X-Drake eski bir tuğamiraldir. Yani bir denizci. Sabaody'de Luffy kutsal ejdere vurduktan sonra Amiral Kizaru'nun olay yerine geldiğini görünce panik yapmıştır. Amiral Kizaru ona "Ooo eski Tuğamiral Drake" diye hitap etmiştir. Şeytan meyvesinin gücü Zoan tipinin antik türüdür. X-Drake bir dinazora dönüşebilir. Yeni dünyada yonkou Kaidou'nun egemenliğinde olan bir adaya saldırmıştır.

Görünümü

Drake tığ gibi kaslı ve yağsız vücudu ile güçlü bir adamdır. Subay şapkasına benzer bir şapka takar ve gözlerinde maske vardır. Saçlarının rengi kırmızımsı kahverengidir. Şapkasının yanındaki işaretin Drake Korsanları'nın simgesi olduğu düşünülmektedir. Ancak henüz bu onaylanmamıştır. Vücudunda büyük bir X işareti vardır. Bunun yara mı yoksa dövme mi olduğu bilinmemektedir. Ayrıca aynı işaretten çenesinde de bulunur.  Kalıbına nispeten ince bacakları vardır. Dizine kadar uzanan uzun çizmeler giyer. Eldivenlerinin ve çizmelerinin güvencesi üstlerideki zırhlardır. Deri pantolon ve deri gömlek giyer. Kemerinin yuvarlak bir tokası olup baltasını ve kılıcını rahatça taşımasına olanak sağlar. Ayrıca boyun kenarında beyaz kürk ve sırtından aşağı dökülen bir pelerin takar.

Kişiliği

Drake tıpkı Basil Hawkins gibi şiddet yanlısı bir tip değildir. Genelde çıkan kavgaları önlemeye çalışır. Diğer Supernovalar'a nazaran çok dikkatli ve ciddidir. Drake'in düşmanlarını merak ettiği için Denizciler'i bırakıp korsanların safına geçtiği düşünülüyor.  Yetenek ve Güçleri

Drake dört kanatlı bir balta ve saber sınıfı bir kılıç kullanır. Üst düzey bir fiziksel güce sahiptir. Öyle ki iki Supernova'yı deviren Shichibukai, Bartholomew Kuma'nın kopyasını iki hareketle yere yıkmıştır. Eski bir Denizci olan Drake Dünya Hükümeti'nin projelerinden az buçuk haberdar olduğundan bu bilgi birikimini yararına kullanmaya çalışır. Vegapunk'ın Pacifista projesini bildiğinden sayborgun orjinal Kuma olmadığını anlamıştır. Bu kadar bilgiye sahip olduğu için ödülünün bu kadar yüksek olduğu sanılmaktadır. Şeytan Meyvesi Drake Antik Zoan türü bir meyve yemiştir. Bu meyve ona dinozora dönüşme gücü vermiştir. Drake'in bu formu oldukça büyüktür. Sağlam bir çelikten yapılan Pacifista'ya yara vermeyi başarmıştır. Ancak Pacifista'nın lazerlerine karşı savunmasın olmadığından yenilmiştir.

Ek Bilgiler

 Drake'in adı gerçek hayatta hükümet izniyle korsan olan Sir Francis Drake'ten gelmektedir. - Drake One Piece Popüler Karakterler sıralamasında 35. sıradadır.

Also on FANDOM

Random Wiki